udstødning
Fra : Niels

Dato : 24-06-04 15:50

Hej, jeg skal have stoppet larmen i min HD udstødning, ja der er hul næsten
lige ret igennem, det er en 2i1, inde i potten sidder der en plade med et
stort hul i, kan jeg bruge rustfri grydesvamp eller dæmperuld, eller er der
andre gode råd
hilsen

Niels

Fra : Hekto

Dato : 24-06-04 17:58

Niels wrote:

> [...]
> stort hul i, kan jeg bruge rustfri grydesvamp eller dæmperuld, eller er der

Grydesvampe kan der faktisk går ild i/gløde væk i en fart.
En mere permananet lødninge er at finde en form for dæmper/fløjte at
sætte i.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Niels

Dato : 24-06-04 18:43

ja ok
skal der så gøres noget ved karburatoren, jeg tænker på dyser, eller er det
bare ok hvis motoren går godt nok

Niels

Fra : Hekto

Dato : 24-06-04 21:12

Niels wrote:
> ja ok
> skal der så gøres noget ved karburatoren, jeg tænker på dyser, eller er det
> bare ok hvis motoren går godt nok
>
> Niels

Den vil nok få for fed blanding, da den har lidt sværere ved at komme af
med det - måske.

Fra : Moller

Dato : 23-04-05 14:50

Niels wrote:
> ja ok
> skal der så gøres noget ved karburatoren, jeg tænker på dyser, eller er det
> bare ok hvis motoren går godt nok

   Tjaaa... en motor kan jo godt gå godt nok, og stadig være sygeligt for
mager f.eks. og derved ende med en kvadret motor ;) så om du vil ofre
4-500Kr. til et eftertjek eller ej, må du jo vudere op mod hvad en
skvadret motor i worst case vil koste dig ;)

   At den så er godt hullede allerede nu, kan jo gøre skade på motoren,
hvis potterne ikke var så hullede fra starten af, derved kan der opstå
du køre mere magert nu, end tidligere.

--
VH
Lars Molnit