Outlook
Fra : Jann Munch

Dato : 24-06-04 11:32

kan man bruge outlook 2000
Til nyheder
VH
Jann

Fra : Gevaldi

Dato : 24-06-04 11:45

Jann Munch skriblede:
> kan man bruge outlook 2000
> Til nyheder

*Nej*

--
/Gevaldi

Fra : Calle.

Dato : 24-06-04 13:05

Jann Munch wrote:
> kan man bruge outlook 2000
> Til nyheder
Både og, man kan lave en nyhedsknap. Men den åbner Express

--
Calle.

Fra : Carl Drud

Dato : 24-06-04 17:21

On Thu, 24 Jun 2004 12:45:07 +0200, Gevaldi wrote:

> *Nej*

*Jo*, med et add-on værktøj er det muligt.

http://www.mapilab.com/outlook/nntp/

Carl

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-04 12:00

Den 24-06-2004 18:20 skriblede Carl Drud:

> *Jo*, med et add-on værktøj er det muligt.

Det er jo ikke freeware...

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Carl Drud

Dato : 25-06-04 16:21

On Fri, 25 Jun 2004 13:00:24 +0200, Søren Løbner wrote:

> Det er jo ikke freeware...

Næh, men hvis folk vitterligt ønsker at læse news gennem Outlook
2000/2002/2003, så var det en mulighed.

Carl

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-04 16:31

Den 25-06-2004 17:20 skriblede Carl Drud:

> Næh, men hvis folk vitterligt ønsker at læse news gennem Outlook
> 2000/2002/2003, så var det en mulighed.

Sandt sandt, jeg har selv benyttet den som test.
Det gik jeg dog hurtigt væk fra, da der var flere mangler, bl.a. at man
ikke kunne lave punkterne collapsed på en ordentlig måde, og at
opsætningen af hver enkelt konto, blev den samme for alle sammen.

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Carl Drud

Dato : 25-06-04 16:38

On Fri, 25 Jun 2004 17:31:16 +0200, Søren Løbner wrote:

> Det gik jeg dog hurtigt væk fra, da der var flere mangler, bl.a. at man
> ikke kunne lave punkterne collapsed på en ordentlig måde, og at
> opsætningen af hver enkelt konto, blev den samme for alle sammen.

Det ser ej heller særligt indbydende ud på de screenshots der er på
siden.

Carl