bliver i også kontaktet
Fra : Robert Petersen

Dato : 24-06-04 10:56

af et firma som hele tiden forsøger at sælge lysstof rør som skulle holde
meget længere end normale lysstofrør ?

i dag er jeg så blevet kontaktet at et firma som vil sælge mig noget toner
rensning ting, som skulle forlænge levetiden på vores printere, jeg bad så
om en brochure på produktet, og blev henvist til deres hjemmeside
www.longlasting.info og sørme om det ikke er det samme firma som også
forsøge at sælge lysstofrør.....

Er det her ikke et fup firma ?

Hilsen Robert

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-06-04 11:39

På ejendommeligvis fremsatte Robert Petersen følgende påstand:

> hjemmeside www.longlasting.info og sørme om det ikke er det samme
> firma som også forsøge at sælge lysstofrør.....
> Er det her ikke et fup firma ?

Jo, og de overholder ikke gældende dansk lovgivning, der mangler
masser af lovpligtige informationer på deres hjemmeside.

Claus

Fra : Nico de Jong

Dato : 24-06-04 11:55

> På ejendommeligvis fremsatte Robert Petersen følgende påstand:

> Jo, og de overholder ikke gældende dansk lovgivning, der mangler
> masser af lovpligtige informationer på deres hjemmeside.

Og så er der smækfyldt med stavefejl. Enkelte fejl kan naturligvis "smutte"
igennem, men at man kan "sparre" besvær hvor der skulle have stået "spare",
er for ringe

Nico

---

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 24-06-04 12:31

"Robert Petersen" skrev:
> af et firma som hele tiden forsøger at sælge
> lysstof rør som skulle holde meget længere
> end normale lysstofrør ?

Hvis det er samme firma som jeg tænker på, så startede de her med at takke
for henvendelsen på deres website og at man har vundet en eller anden dims.
Så fortsætter de med at fortælle lidt (meget lidt) om deres fantastiske
produkter, og at man kan få en prøvepakke.

Så plejer jeg at sige en af tre ting:

1) Ja, send mig bare en gratis prøvepakke (hvad de ikke vil, for den er jo
ikke gratis).
2) Jeg bruger hverken lysstofrør eller printertoner (så fordufter de også
hurtigt igen).

> Er det her ikke et fup firma ?

Det ved jeg ikke. Jeg har hele tiden regnet dem for at have disse produkter,
som de så forsøger at prakke erhvervsdrivende på. Altså lidt på linie med
TV-Shop, uden yderligere sammenligning iøvrigt, andet end at de begge
forsøger at sælge fantastiske produkter.

De gange "jeg vandt" har jeg iøvrigt ikke fået gevinsten, men da kan vel
ikke undre nogen. Så hvis det er samme firma, så er der ihvertfald noget fup
over dem.

--
Mvh, Lars

Nu med et endnu bedre forum: www.recordere.dk/forum

Fra : Leonard

Dato : 24-06-04 16:35

"Lars Ladingkaer" <ng.mail2@ladingkaer.comX> wrote:

> [...]
>ikke gratis).
>2) Jeg bruger hverken lysstofrør eller printertoner (så fordufter de også

Du plejer ellers nok at kunne tælle, hvad er den 3. ting?
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 24-06-04 16:34

"Leonard" skrev:
> Du plejer ellers nok at kunne tælle, hvad er den 3. ting?

3) Farvel