Mac Spotting;-)
Fra : Morten Lind

Dato : 24-06-04 00:04

Ja, jaeh, jaeh.......jeg véd godt, jeg er fjollet

<http://home17.inet.tele.dk/morten/mac_spotting.jpg>
M.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 24-06-04 05:01

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Ja, jaeh, jaeh.......jeg véd godt, jeg er fjollet
>
> <http://home17.inet.tele.dk/morten/mac_spotting.jpg>
> M.

LOOOOOOOOOOOOL!!

Hun ligner een der ved hvilke knapper hun skal trykke på!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Karl Antz

Dato : 24-06-04 07:52

TDC @blablabla.dk wrote:

> Vi kan ikke finde siden!
>
> Adressen på den hjemmeside, du ønsker at finde, er
> enten forkert, eller også eksisterer hjemmesiden ikke
> længere.
> Du kan prøve følgende:

Karl Antz writes:

?!? -- Karl Antz Albaniensgade 4,1th 2300 København S

Fra : Karen Seiersen

Dato : 24-06-04 08:37

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> Karl Antz writes:
>
> ?!? -- Karl Antz Albaniensgade 4,1th 2300 København S

Karl bare rolig jeg får samme side frem

Hilsen Karen

--
Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,

Fra : Morten Lind

Dato : 24-06-04 17:28

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> Karl Antz writes:
>
> ?!? -- Karl Antz Albaniensgade 4,1th 2300 København S

Hæ, hæ Ka´l - du var bare for langsom - ligesom Karen*GGG*.....njaeh,
jeg syntes, at jeg for børnenes skyld måtte flytte "objektet", ikke
sandt, Lone?
M.

Fra : Jens

Dato : 24-06-04 17:39

> [...]

> Hæ, hæ Ka´l - du var bare for langsom - ligesom Karen*GGG*.....njaeh,
> jeg syntes, at jeg for børnenes skyld måtte flytte "objektet", ikke

Var det noget med Flash?

(Og ja, jeg nåede at se "fuldmånen")
--

/ Jens

Fra : Lone Schmidt

Dato : 24-06-04 21:28

> [...]

> Hæ, hæ Ka´l - du var bare for langsom - ligesom Karen*GGG*.....njaeh,
> jeg syntes, at jeg for børnenes skyld måtte flytte "objektet", ikke

Jo!!

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 26-06-04 10:17

> [...]

> Hæ, hæ Ka´l - du var bare for langsom - ligesom Karen*GGG*.....njaeh,
> jeg syntes, at jeg for børnenes skyld måtte flytte "objektet", ikke
Det er jo ikke SÅ sjovt igen for os andre!

Fra : Morten Lind

Dato : 26-06-04 13:55

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> Det er jo ikke SÅ sjovt igen for os andre!

Skal du også ha´ den, Jens - det fik Karl. Jeg tror, han syntes, den var
plat*GG*

Fra : Lone Schmidt

Dato : 26-06-04 19:37

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Skal du også ha´ den, Jens - det fik Karl. Jeg tror, han syntes, den var
> plat*GG*

Det er den osse! )
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Lone Schmidt

Dato : 26-06-04 17:52

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> Det er jo ikke SÅ sjovt igen for os andre!

Morten, jeg tror ikke der er så mange børn, som læser edb.mac, så du
bliver vist nødt til at lægge billedet ud igen, de andre skal da osse se
det!

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 26-06-04 18:35

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Morten, jeg tror ikke der er så mange børn, som læser edb.mac, så du
> bliver vist nødt til at lægge billedet ud igen, de andre skal da osse se
> det!

Tænk, synes du?*GG* - nogen kunne jo få en bestyrket mistanke om,
hvorfra jeg havde set det, eller skal jeg bare lade min overfladiske
arrogance spille ind hér?*G*
M.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 26-06-04 20:26

> [...]

> Tænk, synes du?*GG* - nogen kunne jo få en bestyrket mistanke om,
> hvorfra jeg havde set det, eller skal jeg bare lade min overfladiske

Øee, Morten, din "overfladiske arrogance", virkede ikke da du fjernede
billedet

Den "bestyrkede mistanke", er ikke mistanke, men viden!

Kom så med det , og skriv en advarsel i emnelinie til de sarte sjæle
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 26-06-04 21:20

> [...]
>
> Den "bestyrkede mistanke", er ikke mistanke, men viden!
>
> Kom så med det , og skriv en advarsel i emnelinie til de sarte sjæle

........du stresser mig og får mig til at gøre ting, jeg kommer til at
fortryde*GGG*
M.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 26-06-04 22:04

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> .......du stresser mig og får mig til at gøre ting, jeg kommer til at
> fortryde*GGG*
> M.
Det var sgu´ da dig selv, der startede! ;-P

LOOOOOL ;-D
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 26-06-04 21:29

<http://mortenlind.spymac.net/news/mac_spotting.jpg>

Fra : Karen Seiersen

Dato : 27-06-04 19:48

Hej Morten

Kom jeg for sent igen ??

Dette er hvad jeg får frem: The requested URL /news/mac_spotting.jpg
was not found on this server

Apache/1.3.29 Server at mortenlind.spymac.net Port 80

Du driller mig vist *fnis*

Hej fra Karen

Fra : Lone Schmidt

Dato : 27-06-04 21:03

Karen Seiersen <vk@besked.com> wrote:

> Hej Morten
>
> Kom jeg for sent igen ??
>
> Dette er hvad jeg får frem: The requested URL /news/mac_spotting.jpg
> [...]

Den har nu virket dér igen, har du fjernet den nu igen , Morten?)
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Karen Seiersen

Dato : 27-06-04 21:24

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Den har nu virket dér igen, har du fjernet den nu igen , Morten?)

Lone jeg er ret sikker på at han er i drillehjørnet, han vidste jeg var
væk fra min elskede Mac i weekenden !! ) Hva' nu Morten ???

hej fra Karen

Fra : Morten Lind

Dato : 28-06-04 05:43

> Lone jeg er ret sikker på at han er i drillehjørnet, han vidste jeg var
> væk fra min elskede Mac i weekenden !! ) Hva' nu Morten ???
>
> hej fra Karen

Jamen, som Lone siger, den har skam været der næsten et helt døgn
M.

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 28-06-04 08:49

Den er næsten lige så sjov som denne:
http://www.mac.com/fupogfidus/mortenlind.jpg

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 28-06-04 09:24

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> Den er næsten lige så sjov som denne:
> http://www.mac.com/fupogfidus/mortenlind.jpg

Tja, den side findes heller ikke - så jeg vil vove at påstå at de er
lige sjove

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Christian Bech

Dato : 28-06-04 09:24

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Jamen, som Lone siger, den har skam været der næsten et helt døgn
> M.

Du har to muligheder, hvis du ikke vil have et hestehoved i din seng:
Upload den igen eller send den til mig. Jeg er blevet voldsomt
nysgerrig.

--
Christian

Fra : Morten Lind

Dato : 28-06-04 12:47

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Du har to muligheder, hvis du ikke vil have et hestehoved i din seng:
> Upload den igen eller send den til mig. Jeg er blevet voldsomt
> nysgerrig.

......husker da det chok, jeg fik, da hestehovedet blev afsløret i
filmatiseringen af Puzos roman, så jeg parerer ordre og uploader
omgående dette platte indslag. Det får lov at blive liggende et par
døgn, og alle drillende kommentarer modtages med fryd og flødegrin i
overskægget*GG*

Fra : Morten Lind

Dato : 28-06-04 12:53

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> < http://home17.inet.tele.dk/morten/mac_spotting.jpg>

Undskyld....????

Fra : Karen Seiersen

Dato : 28-06-04 21:32

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]

Tænk at det skulle være så top hemmeligt godtnok plat men dog en
flot Macskærm.... og det er jo alitd rart at se på Mac

Hilsen Karen

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 28-06-04 21:56

Karen Seiersen <vk@besked.com> wrote:

> Tænk at det skulle være så top hemmeligt godtnok plat men dog en
> flot Macskærm.... og det er jo alitd rart at se på Mac
Hvor har du ret...
og der er nogen, der har bidt af æblet

Fra : Christian Bech

Dato : 28-06-04 13:31

> [...]

> omgående dette platte indslag. Det får lov at blive liggende et par
> døgn, og alle drillende kommentarer modtages med fryd og flødegrin i

Sikke dog en pæn Mac-skærm. Tak.

Jeg kvitterer med http://folk.uio.no/tsandvik/fun/learn_disco.mpg
Musikken er måske lavet på en Mac.

--
Christian

Fra : Morten Lind

Dato : 28-06-04 13:44

Fra : Morten Lind

Dato : 28-06-04 13:54

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> M.

.......tænk, jeg praler ellers altid af min kosmopolitiske indgang til
livet, men hér kommer jeg til kort, måske - er det finsk?
M.

Fra : Christian Bech

Dato : 28-06-04 14:08

> [...]

> ......tænk, jeg praler ellers altid af min kosmopolitiske indgang til
> livet, men hér kommer jeg til kort, måske - er det finsk?

Det skulle være finsk og det er blevet vist for nylig på DR2 i deres
dansetema.

En mere uddybende forklaring i dk.medier.tv fra en finskkyndig:

--
Christian

Fra : Morten Lind

Dato : 28-06-04 18:00

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Det skulle være finsk og det er blevet vist for nylig på DR2 i deres
> dansetema.
>
> En mere uddybende forklaring i dk.medier.tv fra en finskkyndig:

Tak
M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-06-04 22:15

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Tak

Kan vi ikke få et kort resume her? Jeg kan ikke læse det indlæg. Sjovt
nok så jeg udsendelsen, da den var i fjernsynet. Konen havde set
temaaften om dans, og jeg sad ved sofabordet med computeren. Da hun gik
i seng, blev jeg siddende lidt, og så dukkede det finske indslag op. Jeg
spekulerede godt nok lidt på, om det var alvorligt ment. Jeg blev enig
med mig selv om, at det var det nok, men at det var 20-30 år gammelt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 28-06-04 22:39

> Kan vi ikke få et kort resume her? J

Det er nok nærmere et gæt end en forklaring, men her er hvad Peter T.
skrev:

Det SKULLE stamme fra YLE (finsk pendant til DR) ifølge et par af mine
finske venner. Og historien bag... Tjoeh, jeg har et ret godt kendskab
til Finland og mit gæt er deres identitet dengang, hvor videoen blev
lavet,
var landet meget præget af østeuropæisk tankegang, selvom det var et
vestligt funderet land, og derfor var denne video nok ikke helt ved
siden
af. Altså der skal et stort kendskab til landet, for at kunne forstå
hvorfor den discovideo blev lavet, som altså var seriøs nok på daværende
tidspunkt. :)

--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-06-04 22:47

> [...]

> af. Altså der skal et stort kendskab til landet, for at kunne forstå
> hvorfor den discovideo blev lavet, som altså var seriøs nok på daværende

Sjovt nok kom min kone lige forbi på vej i seng, og jeg viste hende
klippet. Hun er gammel sportsdanser, så hun interesserer sig jo for
dans. Hun genkendte det straks. "Det er jo den finske vendensmester i
discodans fra 1970", sagde hun. Hun har set det for mange år siden og
mente også, det var helt alvorligt ment.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 29-06-04 10:39

> [...]
> discodans fra 1970", sagde hun. Hun har set det for mange år siden og
> mente også, det var helt alvorligt ment.

Det er ellers nemt at komme i tvivl, når man ser hans gakkede gangart
til sidst. Men ellers blev jeg helt nostalgisk - det var som at se mig
selv i spejlet i 80'erne.

Hvor godt kender Fnullergøj ham?

--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-06-04 22:04

> [...]

> Det er ellers nemt at komme i tvivl, når man ser hans gakkede gangart
> til sidst. Men ellers blev jeg helt nostalgisk - det var som at se mig

Ikke noget videre. Hun siger bare, at hun har set filmen for en del år
siden. Men hun kan ikke rigtig huske anledningen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 29-06-04 11:23

> [...]
> klippet. Hun er gammel sportsdanser, så hun interesserer sig jo for
> dans. Hun genkendte det straks. "Det er jo den finske vendensmester i

Ka du ikke spørge hende, hvordan han kunne blive verdensmester? Jeg kan
umiddelbart kun forestille mig at VM blev afholdt i Finland mens
lufthavnene var lukkede pga. snestorm.

Er musikken i øvrigt ikke tysk og synger de ikke Moskau?

--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-06-04 22:04

> [...]

> Ka du ikke spørge hende, hvordan han kunne blive verdensmester? Jeg kan
> umiddelbart kun forestille mig at VM blev afholdt i Finland mens

Som nævnt i mit andet indlæg, kender hun ikke noget videre til ham. Det
er jo ikke sikkert, indslaget er lavet, mens han var verdensmester. Det
er jo meget almindeligt, at tidligere mesterdansere underviser, når
karrieren er slut. Det kan være lavet både ti og tyve år efter, han var
verdensmester.

> Er musikken i øvrigt ikke tysk og synger de ikke Moskau?

Jo. Det var et stort hit med Dschingis Khan. Jeg fandt et link,men jeg
vil lige advare om, at det er et af de der med en masse reklamer og
åbning af nye vinduer. Jeg fatter ikke at folk gider de "billige" sites.
Der er altid noget med smarte ikoner og smileys til Outlook og den
slags. Men teksten til sanger står der da:

<http://www.vlyrics.com/d/dschingiskhan16588/moskau453521.html>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-06-04 22:44

> [...]
> Der er altid noget med smarte ikoner og smileys til Outlook og den
> slags. Men teksten til sanger står der da:

Nu hvor jeg har fået hentet den glimrende instruktionsvideo om disco og
har fået lyttet til teksten, kan jeg godt se, at de første to vers
mangler i det ovenstående link. Og det er første vers, man når at få med
på videoen. Jeg fandt derfor et bedre link, hvor hele teksten er med.
Sjovt nok kan jeg ikke finde denne verdenskendte musikgruppe på iTunes
Music Store.

<http://www.bide-et-musique.com/song/4841.html>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 01-07-04 09:54

> Sjovt nok kan jeg ikke finde denne verdenskendte musikgruppe på iTunes
> Music Store.

iTunes Music Store. I følge den hedder Richard Ragnvald Richard Randale
-for det kan vel ikke passe at han ikke er rerpæsenteret.

Kandis spektakulære ABBA-cover numre er der heller ikke?????

--
Christian

Fra : Christian Bech

Dato : 01-07-04 09:54

> [...]
> er jo meget almindeligt, at tidligere mesterdansere underviser, når
> karrieren er slut. Det kan være lavet både ti og tyve år efter, han var

Jeg gætter på femten - det kunne godt ligne noget fra 80'erne. Men kan
man virkelig blive så forfærdelig på den tid? Det er jo ikke hans
bevægelighed, det er galt med, men trinene der er helt forfærdelige.

> Jo. Det var et stort hit med Dschingis Khan.

Ahh, selvfølgelig.

--
Christian

Fra : Jens Rasmussen