Om 14 dage !
Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 23-06-04 19:58

....Kører vi sydpå, det bliver til Kroatien... igen...

Måske skal du/i sammen vej..? vi kunne jo følges noget af vejen derned.

Men lige en ting, vi gider ikke trille derned, næææe det foregår med en god
fart... Med nogle fede pauser...

H... Hr. Sørensen og Fru Kjellerup

Fra : Brian Laursen

Dato : 23-06-04 22:31

Stefan, Honda Driver... wrote:
> [...]
> derned.
>
> Men lige en ting, vi gider ikke trille derned, næææe det foregår med

God tur. Vi skal desværre først afsted i uge 32 til normandiet, indtil
videre...

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

---

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 24-06-04 18:58

Brian Laursen wrote:

> God tur. Vi skal desværre først afsted i uge 32 til normandiet, indtil
> videre...

Jeg triller til vores første stop, Schweiz, med pigen bag på, d. 4

Fra : Anders Thorup

Dato : 24-06-04 04:51

Stefan, Honda Driver... wrote:
> [...]
> derned.
>
> Men lige en ting, vi gider ikke trille derned, næææe det foregår med

God tur,,, men om 14 dage regner jeg da med at TPT er godt i gang,, så jeg
skal nordpå

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : m0rt3n

Dato : 24-06-04 09:47

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse
> God tur,,, men om 14 dage regner jeg da med at TPT er godt i gang

Hva´ det?
-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522

Fra : Brian Laursen