dæk spørgsmål
Fra : Mikael N

Dato : 23-06-04 17:48

hej jeg falt lige over dette hvad betyder B der står efter 140/80
BRIDGESTONE 140/80 B 17 M/C 69V
nogen der ved det

mikael

Fra : Richard

Dato : 23-06-04 18:36

Mikael N wrote:

> hej jeg falt lige over dette hvad betyder B der står efter 140/80
> BRIDGESTONE 140/80 B 17 M/C 69V
> nogen der ved det

Kunne det være B for Bias belted i modsætning til R for Radial ditto?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 23-06-04 21:29

"Mikael N" <mlvj@vip.cybercity.dk> writes:

> hej jeg falt lige over dette hvad betyder B der står efter 140/80
> BRIDGESTONE 140/80 B 17 M/C 69V
> nogen der ved det

Hvis det er fordi du har kigget på reifenversand.com (eller en anden
tysk hjemmeside), så skyldes det at dækkene skal være special godkendt
til de enkelte motorcykler i Tyskland.

Du kan ignorere bogstavet og blot købe de billigste.

http://www.pmc.dk/daekguide.htm

--Kai

Fra : Mikael N

Dato : 24-06-04 04:14

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til de enkelte motorcykler i Tyskland.
>
> Du kan ignorere bogstavet og blot købe de billigste.

Hej ja det er på ebay , jeg kikkede på rifenversand og der koster det det
samme som et uden B, ok jeg byder videre.
takker for svarende

mikael
(vfr 88)