Q: Priser på Mars udstyr
Fra : MKc

Dato : 23-06-04 17:43

Jeg har overvejet måske at skifte noget af mit udstyr ud, men er ikke helt
sikker på hvad jeg måske kan få for det (ved kun hvad jeg gav fordet i sin
tid), så der er måske nogle der kan hjælper mig med hvad nogle realistiske
ca priser ville være.

Det drejer sig om følgende:

Mars Ruby 1. og 2. trin med frost sikring med Mars Voltrex Octapus og Suunto
EON computer (det er udgave i stål og ikke titanium).

Mars Syncro Tech BCD

Fra : Johnny Christensen

Dato : 24-06-04 16:43

"> Mars Ruby 1. og 2. trin med frost sikring med Mars Voltrex Octapus
og Suunto
> EON computer (det er udgave i stål og ikke titanium).

Omkring 2500,-

> Mars Syncro Tech BCD

Måske 1500-2000.
Det er nedslående med dykkerudstyr, det falder kraftigt i værdi. Det
bedste er egentligt at slide det fuldstændigt op og så kassere det,
det giver også de fedeste oplevelser.

JZC