Start melodi
Fra : K J

Dato : 05-05-01 09:10

Hvad hed den start melodi som Christian Flagstad altid startede hej p3 med
jeg ved den er instrumental og spilles på orgel?????????

--

M.V.H.
Kim Jeppesen

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 05-05-01 13:29

"K J" <Kim1@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hed den start melodi som Christian Flagstad altid startede hej p3 med
> jeg ved den er instrumental og spilles på orgel?????????

Telstar !?!!

- Michael.

Fra : K J

Dato : 05-05-01 13:50

1000 tak
Michael Alø-Nielsen <m-alo@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ooSI6.113$1l3.2317@news.get2net.dk...

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-05-01 18:47

On Sat, 5 May 2001 14:29:06 +0200, "Michael Alø-Nielsen"
<m-alo@nospam.dk> wrote:

>Telstar !?!!

Den er NEM at finde på compilation CD'er fra 70'erne.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk