ny nøgle til Suzuki GS500
Fra : tom nielsen

Dato : 22-06-04 22:50

Hejsa,

Nøglen til min GS500 er noget slidt og letter bøjet, hvilket gør at den
nogen gange skal lirkes lidt for at dreje

Nogen ide om enhver låsesmed/hælebar kan lave mig en ny ? jeg har 3 i alt,
en lille skæv, og så 2 "originale" store klodser, hvoraf den ene er lettere
brugt og den anden ser helt fin ud, og er den der skal kopieres.

Umidelbart ser den lille nøgle ud til at være en kopi der er fremstillet
ekstra...

- Tom

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-06-04 23:12

On Tue, 22 Jun 2004 23:49:53 +0200, "tom nielsen"
<toms.news2@boholte.dk> wrote:

Hej Tom.

>Nogen ide om enhver låsesmed/hælebar kan lave mig en ny ? jeg har 3 i alt,
>en lille skæv, og så 2 "originale" store klodser, hvoraf den ene er lettere
>brugt og den anden ser helt fin ud, og er den der skal kopieres.

Hvis du bor i Kjøwenhawnstrup eller omegn er der en autolåsesmed på
Tomsgårdsvej.
Han ka' det hele.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Nicolai Nielsen

Dato : 23-06-04 00:17

Dani Autonøgler ApS
H.C. Ørsteds Vej 1
1879 Frederiksberg C
Tlf: 3331 3189
Fax: 3331 1113

de kan lave nøgler til det meste også ud fra nøglekoden

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 01:11

Jeg har dem på lager i Skanderborg men værd lige opmærksom på at de findes i
3 udgaver alt efter årgang og det er en god ide at tage den uorginale med da
der på bagsiden i den lille ring står feks. Suki 6 D og ud fra det er det
hele meget nemmere men tag også den orginale med
De Orginale nøgler er lavet af messing og slides hurtigt mens de uorginale
er lavet af stål og holder hmmm en Suki ud (Sorry)
Låsesmed
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk

Fra : Jacob Larsen

Dato : 23-06-04 00:07

"tom nielsen" <toms.news2@boholte.dk> wrote in message
> [...]
> dreje
>
> Nogen ide om enhver låsesmed/hælebar kan lave mig en ny ?

Det er ikke alle der kan, men alle "rigtige" hælebarer griner vist lidt af
dem der ikke kan. Jeg har fået lavet en i Aalborg til min GS'er, men måtte
prøve et par steder.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der