Så kom reservedels-viffere i hus.
Fra : Brian Sørup

Dato : 22-06-04 18:28

halløj

Så fik jeg hentet en "bastler-bike" i Tyskland.
En VF 500 F model 85 - med 37000 på tælleren.
Den har stået stille i 10 år og er rimelig fin at se på, jeg tror den er
blevet sat til side efter ejeren har været en tur "på taget" - der er
ihvertfald en solid bule i tanken.

Der fulgte nogle løsdele med til den, bl.a et sæt Krausertasker med
stativ.

Nu skal jeg bare have den skilt ad og tjekket igennem inden der skal
flyttes stumper.
--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : Palle S.

Dato : 23-06-04 15:46

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse
> halløj
>
> Så fik jeg hentet en "bastler-bike" i Tyskland.
> En VF 500 F model 85 - med 37000 på tælleren.

Så godt at hr. sorup bød på den hvor der kun var motor og stel ) Ebay.de
Dajligt sted !!

Palle

Z1000 + Z1000J + St 50