Hvilke klodser skal man vælge hos tyskerne~
Fra : GRISEN

Dato : 22-06-04 14:51

Min FZR1000 skal snart have nye bremseklodser, og jeg er snart på vej til Tyskland....

Polo har Brembo, Brembo Sport, Carbon Lorraine A3 og Carbon Lorraine SBK3
Jeg gætter på at Brembo er organisk og resten er sinter-metal.

Louis har kun Lucas i sinter-metal.

Er der nogen der har et hurtigt overblik over hvad der er godt?
Jeg plejer at køre med SBS sinter-metal - og er rimeligt tilfreds med dem.

*
Jan

Fra : Peter Graff

Dato : 22-06-04 16:13

Hej Jan

Jeg tror ikke at bremseklodser som hedder noget med CARBON lorraine er
sintermetal.

Hvis du er tilfreds med SBS sintermetal så køb dem. Du kan få dem herhjemme
og de er ikke meget dyrere end lucas og så er det Dansk.

Ole købte de billige Saito og vips så kunne han ikke bremse.

MVH

Peter Graff

Fra : Per P.

Dato : 22-06-04 16:46

"Peter Graff" <peter.graff@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
herhjemme
> og de er ikke meget dyrere end lucas og så er det Dansk.

Jeg istemmer.

--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse

Fra : GRISEN

Dato : 22-06-04 16:55

On Tue, 22 Jun 2004 17:45:30 +0200, "Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk> wrote:

>Jeg istemmer.

2 mod 1... det er så accepteret som fornuftigt

Takker

*
Jan

Fra : anders majland

Dato : 25-06-04 13:30

> Jeg tror ikke at bremseklodser som hedder noget med CARBON lorraine er
> sintermetal.

Det er "bare" et firmanavn og jo de laver også sintermetal ...

Dem jeg havde på apriliaen holdt afair ikke langt ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid