Vestas og emission
Fra : Morten Lund

Dato : 22-06-04 14:04

Nu er emissionen overstået for Vestas. Jeg synes jeg hørte et hint
herindefra for ca. en måned siden, at aktien ville falde drastisk, når det
var sket.

Jeg har fulgt den lidt, men har kun observeret moderat, eller intet fald.
Skal man vente længere endnu, før "emissionseffekten" slår igennem, eller
er Vestas en undtagelse for "emissionseffekten"?

--
Morten Lund

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-06-04 15:31

Morten Lund wrote:

> Nu er emissionen overstået for Vestas. Jeg synes jeg hørte et hint
> herindefra for ca. en måned siden, at aktien ville falde drastisk, når det
> var sket.

Det gjorde den også.

> Jeg har fulgt den lidt, men har kun observeret moderat, eller intet fald.
> Skal man vente længere endnu, før "emissionseffekten" slår igennem, eller
> er Vestas en undtagelse for "emissionseffekten"?

Den slog igennem på den første dag, hvor kursen faldt kraftigt. Den er
så efterfølgende steget igen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen