Har lige købt en Derbi Predator...
Fra : Jesper

Dato : 22-06-04 12:28

Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med denne ??
Og evt. hvordan begrænsningerne fjernes ?+

På forhånd tak...

/Jesper

Fra : cesar

Dato : 27-06-04 08:43

"Jesper" skrev d. 22-06-04 12:28 dette indlæg :
> Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med denne ??
> Og evt. hvordan begrænsningerne fjernes ?+
>
> På forhånd tak...
>

> /Jesper
>
> Hej Jesper
Jeg har haft en predator siden 99 og har gode erfaringer med den. Den
eneste begransning jeg har fjernet er fra afgangsrøret. Den kørte
derefter ca. 90 på spedo, der er også en ring på ca. 1mm i variatoren
men den gav ikke noget videre, så den lod jeg blive. Jeg har prøvet med
lettere ruller på 6 gram det blev den meget sløv af, så nu har den fået
7 gram´s ruller jeg mener at org. har den 7,2 gram. da den vejer så
meget som den gør 98 kg tør er den meget kritisk med hvad man sætter på
den, med udstyr og fører kommer den let op på 200 kg. som motoren skal
trække igang. jeg har sat en metrakit potte på min, da der brændte hul i
org. potten, den er ok men larmer lidt meget. der skulle også være en
begransning i indsugningen men den har jeg ikke fundet
/Per

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper

Dato : 27-06-04 21:56

"cesar" <cesar.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> org. potten, den er ok men larmer lidt meget. der skulle også være en
> begransning i indsugningen men den har jeg ikke fundet

Super, Per..
Mange tak for oplysningerne..

/Jesper

Fra : Jesper

Dato : 30-06-04 22:24

> [...]
> org. potten, den er ok men larmer lidt meget. der skulle også være en
> begransning i indsugningen men den har jeg ikke fundet

Hej Per..

Må jeg lige spørge hvor i afgangsrøret begrænsningen sidder ?!? Er det i
selve udstødningen eller den lille stump rør mellem udstødning og cylinder
??

PFT !!

/Jesper