forsatan
Fra : Aragorn24

Dato : 22-06-04 09:05

det har regnet hele weekenden i køge, idag har jeg fri jeg vil køre min
dejlige mc, og nu regner det fanme igen!!!

hmpf!

Må jeg lige sige: een af mine gode venner har det godt efter et styrt, fordi
han havde kevler rygbeskyttelse, uden den havde han ikke en chance, så husk
nu beskyttelsen guffer, og gutinder

mvh

Dennis the mennice

Fra : ZX-10

Dato : 22-06-04 09:33

Så går jeg ikke ud fra at du har lyst til at høre ,at på fredag drager en
til Tyrkiet og cruiser rundt på bike i 2 uger i 35 gr. i
skyggen???..:)))))))))

Kenneth ZX-10

www.dinglepjortmc.dk

Fra : Aragorn24

Dato : 22-06-04 10:05

Lækkert, god tur til Tyrkiet

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 22-06-04 11:58

Hej Kenned!

"ZX-10" <ktsdinglepjort@paradis.dk> writes:
> Så går jeg ikke ud fra at du har lyst til at høre ,at på fredag drager en
> til Tyrkiet og cruiser rundt på bike i 2 uger i 35 gr. i
> skyggen???..:)))))))))

Vil det sige vi ikke ser dig til TPT, eller kan du lige nappe den med
også efter turen?

PS. Kører du med paraply, eller hvordan rammer du skyggen i hele 2
uger, mens du cruiser...

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : ZX-10

Dato : 22-06-04 21:45

Selvfølgelig kommer Præzi for de forenede Dinglere til Toppen, hvis ellers i
kunne lokkes til at stille mit trlt op onsdag??????

Fra : Per P.

Dato : 22-06-04 16:52

> [...]
> Så går jeg ikke ud fra at du har lyst til at høre ,at på fredag drager en
> til Tyrkiet og cruiser rundt på bike i 2 uger i 35 gr. i

God tur!!! Men pas på. Jeg har boet et halvt år i Istanbul og kørte rundt i
en Tofas Sahin. Jeg anser mig ikke for at være en tøsedreng, men at bevæge
sig rundt i den trafik uden et omgivende metalskjold ser jeg som ganske
gruopvækkende Så pas på!! De indfødtes skæbne afgøres af ham der Allan de
snakker så meget om og dermed ligger din sikkerhed inddirekte hos Allan.

--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 23-06-04 08:52

Hej Kenned!

"ZX-10" <ktsdinglepjort@paradis.dk> writes:
> Selvfølgelig kommer Præzi for de forenede Dinglere til Toppen, hvis ellers i
> kunne lokkes til at stille mit trlt op onsdag??????

Klart! Vi kører allerede derop om mandagen, så smid teltet ned i
klubben, eller giv det til Bror inden du tager afsted. Så finder vi en
plads med sydvendt terrasse

Fra : witten

Dato : 22-06-04 09:47

Og hernede på sydhavsøerne skinner solen, så kør herned....

mvh
witten