Cmas** kurser
Fra : Thomas Fischer

Dato : 22-06-04 07:24

Jeg har en kammerat der gerne vil tage et cmas** certifikat - er der nogen
klubber som kører udannelse sommeren over eller skal han vente til
september?

Med Venlig Hilsen
Thomas

Fra : news.sunsite.dk

Dato : 22-06-04 07:42

Hvor bor han ?

MVH
Karsten Hansen

Fra : Thomas Fischer

Dato : 22-06-04 07:53

Ups, det er jo en væsentlig information - han bor i Københavns området.

Fra : news.sunsite.dk

Dato : 22-06-04 11:00

Der er flere klubber der starter deres CMAS ** hold nu her inden så længe,
men mange af dem
kræver at han har et CMAS * eller POWD fordi deres uddannelser er "2 delte".

eks. www.jernlungerne.dk eller www.kon-tiki.dk

Fra : Thomas Fischer

Dato : 22-06-04 11:50

Tak for svaret, men har har ingen certifikater i forvejen og skal have
cmas*.

Thomas

Fra : Søren Lund

Dato : 22-06-04 13:08

Hej Thomas
Der er også forretninger der udbyder CMAS uddannelse.

mvh Søren

Fra : Thomas Fischer

Dato : 22-06-04 13:26

Aha det var jeg ikke klar over - hvilke?

Fra : Søren Lund

Dato : 22-06-04 18:04

Med fare for at blive anklaget for at lave reklame, så ved jeg at Scansub
DK-Diver i Roskilde laver CMAS uddannelse, men jeg tror der er flere der gør
det, og der kommer flere til, specielt efter at DSF har valgt at følge CMAS
standarterne.

mvh

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 25-06-04 10:56

Søren Lund wrote:
> [...]
> Scansub DK-Diver i Roskilde laver CMAS uddannelse, men jeg tror der
> er flere der gør det, og der kommer flere til, specielt efter at DSF

Det lyder da ret mærkeligt, de internationale standarder er da mere
restriktive end de nationale var det?

Fra : Ronnie S Jørgensen

Dato : 26-06-04 15:44

Hej Thomas

Er selv instruktør i Rødovre Sportsdykker klub og vi starter hold i
efteråret 2004

Vh

Ronnie Jørgensen

www.dykkerklub.dk

Fra : Allan Winge-Rasmusse~

Dato : 15-07-04 09:31

Hej Thomas

De fleste klubber starter hold til efteråret (omkring sep.) da det er her
"vi" får svømmehal adgang.

CMAS i DK bliver p.t. rettet lidt til så hvis I allerede "kender" det
tidligere uddannelsesforløb skal I nok kontrollere det igen der hvor han
vil begynde. Der er lidt forskelle som klubberne sikkert håndtere
forskelligt.

Du/han er meget velkommen til at sende mig en mail med hvor i Kbh han
"har hjemme". Så vil jeg gerne være behjælpelig med at finde klubber i
hans nærområde.

De bedste hilsner

Allan Winge-Rasmussen
www.oceanos.dk

PS. Vi holder selv introaften d. 12. aug hvor I selvfølgelig er velkomne
til at høre om vores forløb.