Citroën værksted i hovedstadsområdet
Fra : Lars L. Hansen

Dato : 21-06-04 21:01

Jeg har spurgt om subj. tidligere, og er blevet anbefalet Skjulhøj Auto
i Vanløse. Problemet er at de ikke servicerer HDi'er.

Jeg skal have efterset en Xantia 2.0 HDi. Den fejler umiddelbart ikke
noget, men jeg skal have vurderet om det er et godt køb og evt. have den
klargjort til syn.

Derfor vil jeg gerne have en anbefaling på et værksted omkring KBH, hvor
de kender til Citroën'er - og hvor de også kan servicere dem med
dieselmotorer. Prisen er ikke så vigtig - hvis de er til at stole på, så
betaler det sig vel i den sidste ende.

Mvh. Lars

Fra : Basil

Dato : 21-06-04 21:26

> [...]
> dieselmotorer. Prisen er ikke så vigtig - hvis de er til at stole på,
> så betaler det sig vel i den sidste ende.

Jeg vil i hvert fald kraftigt fraråde at benytte John Hartman og Herlev, der
er jeg blevet pulet for mange gange.
Kai

Fra : Nielsen

Dato : 21-06-04 22:07

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> de kender til Citroën'er - og hvor de også kan servicere dem med
> dieselmotorer. Prisen er ikke så vigtig - hvis de er til at stole på, så

Skjulhøj Auto i Vanløse, kan det der (det er ikke en gang sikkert de vil
have noget for det)

Nielsen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 21-06-04 22:20

Nielsen wrote:

> Skjulhøj Auto i Vanløse, kan det der (det er ikke en gang sikkert de vil
> have noget for det)

Som jeg skrev, er jeg tidligere blevet anbefalet Skjulhøj Auto, men de
har ikke udstyr til at måle på diesel'er - det var i hvert fald den
besked jeg fik i telefonen.

Fra : Nielsen

Dato : 21-06-04 22:48

> Som jeg skrev, er jeg tidligere blevet anbefalet Skjulhøj Auto, men de
> har ikke udstyr til at måle på diesel'er - det var i hvert fald den
> besked jeg fik i telefonen.

Hmmm sorry.....jeg skal vist i synoptik

Nielsen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 22-06-04 00:04

Nielsen wrote:

> Hmmm sorry.....jeg skal vist i synoptik

Næh, du skal nu ikke være ked af det. Skjulhøj Auto får mange
anbefalinger, og selvom de ikke kan måle på en dieselmotor, så kan de jo
godt tjekke alle de andre ting. Det kan være jeg ender derude under alle
omstændigheder :)

Fra : Peter Weis

Dato : 22-06-04 14:12

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote:

> [...]
> dem med dieselmotorer. Prisen er ikke så vigtig - hvis de er til
> at stole på, så betaler det sig vel i den sidste ende.

Domino Auto i Allerød servicerer vores HDi. Indtil videre (80.000 km)
til vores tilfredshed.
Mester er franskmand, så han formodes at forstå bilerne.

mvh
Peter

Fra : Møller

Dato : 22-06-04 15:07

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> wrote in message
> "Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote:
>

> Mester er franskmand, så han formodes at forstå bilerne.

Ja det er vel som med blomster, man skal snakke med dem, så trives de bedre.

--
Møller

Fra : Olesen

Dato : 22-06-04 15:16

"Møller" <x.x@xx> skrev i en meddelelse

> "Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> wrote in message

> Ja det er vel som med blomster, man skal snakke med dem, så trives de
bedre.

Hvem tør forresten lade sin bil reparere i KØBENHAVN ? hehe...

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 22-06-04 15:35

Olesen wrote:

> Hvem tør forresten lade sin bil reparere i KØBENHAVN ? hehe...

Tja, de Københavnske værksteder får jo ikke så meget træning.
Københavnerne er jo klart bedre bilister, og laver derfor ikke så mange
skader - vi mangler bare lige at få forsikringsselskaberne til at opdage
det :P

Mvh.

Fra : Olesen

Dato : 22-06-04 15:38

> Tja, de Københavnske værksteder får jo ikke så meget træning.

Netop derfor mit indlæg.

> Københavnerne er jo klart bedre bilister, og laver derfor ikke så mange
> skader

-de fleste ER vel jyder.:

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 22-06-04 19:41

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev :

>Hvem tør forresten lade sin bil reparere i KØBENHAVN ? hehe...

Åehh du - der bliver laves præcis det samme klyt, på jeres side af
bæltet ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Olesen

Dato : 23-06-04 15:50

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Åehh du - der bliver laves præcis det samme klyt, på jeres side af
> bæltet ;)

Korrekt, men til den ½ pris *S*