spil fra Netto
Fra : Thomas G

Dato : 21-06-04 20:36

Hej Alle

Jeg købte Hidden & Dangerous i Netto i torsdags men der er ingen skrift i
det hvide felt hvor der står CD key ... er det en fejl eller er der noget
jeg ikke ved ?

mvh Thomas G

Fra : Spangkuk

Dato : 21-06-04 21:40

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev

> Jeg købte Hidden & Dangerous i Netto i torsdags men der er ingen skrift i
> det hvide felt hvor der står CD key ... er det en fejl eller er der noget
> jeg ikke ved ?

Spillene fra Netto indeholder ingen CD-keys, det er derfor de er så billige.

Du kan i næste uge købe en kuvert ved kassen der indeholder key'en til
kr. 79,00, hvis du da ikke har fundet en i mellemtiden.

Spang

Fra : Zalza

Dato : 21-06-04 21:57

Hvad?.. er det sandt ?

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : bb

Dato : 21-06-04 21:57

>Spillene fra Netto indeholder ingen CD-keys, det er derfor de er så billige.
>
>Du kan i næste uge købe en kuvert ved kassen der indeholder key'en til
>kr. 79,00, hvis du da ikke har fundet en i mellemtiden.

forhåbentlig en dårlig joke.. kig efter klistermærker el lign. på
manualerne

Fra : Thomas G

Dato : 22-06-04 19:26

> forhåbentlig en dårlig joke.. kig efter klistermærker el lign. på
> manualerne

Det er der desværre intet af.

Men jeg gik en tur i butikken og fik en CD key fra et af de spil de havde i
butikken og det virker fint.

hilsen Thomas G

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 21-06-04 22:48

"Spangkuk" <øæøåøæ@øææøå.æø> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kan i næste uge købe en kuvert ved kassen der indeholder key'en til
> kr. 79,00, hvis du da ikke har fundet en i mellemtiden.

De virker ellers fint uden!

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-06-04 00:14

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:

> De virker ellers fint uden!

Kan man ikke spille H&D2 på nettet? Kan det gøres uden key?

Fra : Thomas G

Dato : 22-06-04 19:29

> De virker ellers fint uden!

De ?? Max Payne 2 som jeg også købte skal ikke bruge en CD key men HD2 skal
da ?(ellers vil spillet ikke installerer ... eller er der noget jeg ikke ved
?)

hilsen Thomas G

Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 22-06-04 09:50

> Spillene fra Netto indeholder ingen CD-keys, det er derfor de er så
billige.

Jeg har selv købt H&D2 i Netto, og der var cd-key med.
Mon ikke det bare er en fejl? Så bytter de helt sikkert....

--
Lasse

Fra : Slorup

Dato : 22-06-04 12:02

Jeg har også lige handlet H&D2 med CD key

/Søren

Fra : Thomas G

Dato : 22-06-04 19:28

> billige.
> >

> Jeg har selv købt H&D2 i Netto, og der var cd-key med.
> Mon ikke det bare er en fejl? Så bytter de helt sikkert....

Byttede gjorde de ikke men efter en tur i butikken fik jeg en CD key fra en
af de andre ænsker (han åbnede en anden HD2 og skrev koden på min manual).

Jeg ved ikke om man kan spille på nettet eller lign, men da je gikke
umiddelabrt har tænkt mig at gøre det så skulle det ikke volde mig nogen
problemer (spiller kun BF1942 på nettet).

hilsen Thomas G

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-06-04 08:22

Thomas G wrote:
> Byttede gjorde de ikke men efter en tur i butikken fik jeg en CD key
> fra en af de andre ænsker (han åbnede en anden HD2 og skrev koden på
> min manual).

Det kan man da ikke. Produktet har en defekt og skal ombyttes.

> Jeg ved ikke om man kan spille på nettet eller lign, men da je gikke
> umiddelabrt har tænkt mig at gøre det så skulle det ikke volde mig
> nogen problemer (spiller kun BF1942 på nettet).

Nej, men hvad med ham der køber det spil hvor du har fået koden fra? Hvis du
benytter koden til at spille på nettet med kan den anden ikke. Ryger i på
nettet samtidig med den samme kode bliver den bandlyst, og ingen af jer kan
længere spille på nettet. Nettoekspedienten har lavet en fejl.

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 21-06-04 21:54

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det hvide felt hvor der står CD key ... er det en fejl eller er der noget

Købte Max Payne 2 (99,- !!!!) i Netto.
Der var heller ikke nogen CD-key men den installerer fint uden...

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Danny Christensen

Dato : 22-06-04 16:50

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:YVHBc.7842$vG4.6087@news.get2net.dk...
> "Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Købte Max Payne 2 (99,- !!!!) i Netto.
> Der var heller ikke nogen CD-key men den installerer fint uden...
>
> --
> Med venlig hilsen
> Rasmus Thorsø Nielsen
>
> Jeg har også lige købt H&D2 der er cd-key i det hvide felt bag på manualen

mvh Danny

Fra : Thomas G

Dato : 22-06-04 19:30

Ved det for jeg købte også max payne 2

> Jeg har også lige købt H&D2 der er cd-key i det hvide felt bag på manualen

.... så var det nok bare mig der var uheldig.

hilsen Thomas G