1st Intl. DFMC Rally, Sweden
Fra : Palle

Dato : 21-06-04 18:31

Første tur i Skåne for en del af DFMC's svenske fraktion....

Billederne findes her: http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=723

Palle - Daytona ...

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 21-06-04 20:27

hansenpallefjerndette@yahoo.com (Palle) writes:

> Første tur i Skåne for en del af DFMC's svenske fraktion....
>
> Billederne findes her: http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=723

Ja tak for turen, det var sg'is'me hyggeligt.

Men for dælen hvor er jeg blevet gråhåret

--Kai, ikke Kaj.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-06-04 23:29

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Men for dælen hvor er jeg blevet gråhåret

Pjat med dig - det er patina

--
Tony
(med høje tindinger)

Fra : Jakob D

Dato : 21-06-04 22:48

"Palle" <hansenpallefjerndette@yahoo.com> wrote in message
> Første tur i Skåne for en del af DFMC's svenske fraktion....
>
> Billederne findes her: http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=723

En fornøjelse at se jeres flotte Motorcykel-Galleri.

Jakob D

Fra : Eg Egemarke

Dato : 22-06-04 02:38

Sikken Tur vi der havde og WOW for en Is, og palle næste gang tager vi een
med 5 kugler hehe

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Palle

Dato : 22-06-04 07:20

> En fornøjelse at se jeres flotte Motorcykel-Galleri.

Ja, Jakob.... det nævnte jeg også over for fotografen. Hun svarede at hun
helst ikke ville minde for meget om japaner med kamera, så derfor blev det
ikke til noget. Næste gang er der mc billeder....bare rolig

Palle - Daytona

Fra : Jakob D

Dato : 22-06-04 12:12

> [...]
> helst ikke ville minde for meget om japaner med kamera, så derfor blev det
> ikke til noget. Næste gang er der mc billeder....bare rolig

Hehe ok......................
Jakob

Fra : Eg Egemarke

Dato : 22-06-04 23:13

Jeg vil også takke for en dejlig tur, og tak for at i havde tålmodighed med
mig og min langsomme kørsel, nu er min mc (Yahama FZ 600) hentet hjem fra
værkstedet og skal synes i morgen. Så når vi ses næste gang er jeg på min
egen væsentlig lettere cykel
Skulle nogen ønske at se min cykel i billeder så kig i linket herunder....
Ses forhåbentlig igen.

--
MvH Bonnie

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 23-06-04 21:22

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> writes:

> [...]
> værkstedet og skal synes i morgen. Så når vi ses næste gang er jeg på min

Det gik jo ganske fint! Du var jo egentlig ikke meget mere langsom end
jeg og Palle, det var mest de små skarpe manøvrer som drillede,
fornemmede jeg. Det kommer du hurtigt efter.

/Kai

Fra : Eg Egemarke

Dato : 23-06-04 23:33

Det gik jo ganske fint! Du var jo egentlig ikke meget mere langsom end
> jeg og Palle, det var mest de små skarpe manøvrer som drillede,
> fornemmede jeg. Det kommer du hurtigt efter.
>

> /Kai

Takker for de rosende ord, så er jeg ikke helt "tabt bag en kørelærer"....

--
MvH Bonnie

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265