Max Payne 2 - 99 kr. ?!?
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 21-06-04 18:04

Jeg fandt lige Max Payne 2 i Netto til 99 kr. idag og skyndte mig
selvfølgelig at købe det. ;)
Da jeg kom hjem fandt jeg markedsprisen på www.spilpriser.dk som ligger
mellem 227 og 399 kr.
Hvordan kan det være at Netto kan sælge spillet så billigt. Det var godtnok
begrænset parti, men whatever....
Undrer mig stadig at et så fedt og forholdsvist nyt spil allerede kommer ned
på "Best Buy"-prisen.

I øvrigt fandt jeg også "Hidden & Dangerous" til samme pris, så hvis i ikke
har disse, så skynd jer i Netto!!

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Mig

Dato : 21-06-04 18:17

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:KxEBc.7384$n84.2527@news.get2net.dk...
> [...]
ned
> på "Best Buy"-prisen.
>
> I øvrigt fandt jeg også "Hidden & Dangerous" til samme pris, så hvis i

Det var nu Hidden & Dangerous 2 de havde..men det gør det jo ikke værre

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 21-06-04 19:18

> Det var nu Hidden & Dangerous 2 de havde..men det gør det jo ikke værre

Oops nå ja

Fra : Martin Thunø

Dato : 21-06-04 19:27

> Da jeg kom hjem fandt jeg markedsprisen på www.spilpriser.dk som ligger
> mellem 227 og 399 kr.

Fandt det nu på spilpriser til 199,- - men har da selv været en tur i Netto
efter det og H&D2 og Broken Sword: The Sleeping Dragon til 149,- som ellers
koster 358,- på spilpriser

Mvh
Martin

Fra : Thomas G

Dato : 21-06-04 20:38

> [...]
> selvfølgelig at købe det. ;)
> Undrer mig stadig at et så fedt og forholdsvist nyt spil allerede kommer

Det er ikke "best buy" (har selv købt det i torsdags). Dvs jeg er ret
overbevist om at det ikke er "best buy" serien (eller lign serie) da coveret
er det originale.

mvh Thomas G

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 21-06-04 21:55

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er ikke "best buy" (har selv købt det i torsdags). Dvs jeg er ret
> overbevist om at det ikke er "best buy" serien (eller lign serie) da

Det er netop derfor det undrer mig at det er så billigt :/

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 22-06-04 07:10

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:xWHBc.7843$7x4.6643@news.get2net.dk...
> Det er netop derfor det undrer mig at det er så billigt :/

Det kan være at det er for at lokke kunder til butikken at de
sælger så billigt.

/Kenneth Iversen

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 22-06-04 10:07

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse news:xWHBc.7843$7x4.6643@news.get2net.dk...
>
> Det kan være at det er for at lokke kunder til butikken at de

Måske, men det står heller ikke i deres tilbudsavis
Det kan være de satser på mund-til-mund metoden. En finder det i Netto, og
bliver så begejstret at han/hun siger det til alle vennerne osv...

But i don't know

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Peter Larsen

Dato : 22-06-04 11:34

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk> wrote in
message news:KxEBc.7384$n84.2527@news.get2net.dk...
> [...]
ned
> på "Best Buy"-prisen.
>
> I øvrigt fandt jeg også "Hidden & Dangerous" til samme pris, så hvis i

Salget af spillet skuffede fælt, så jeg kan forstille mig at der har været
et
kæmpe restlager Netto har fået fingerene i.