Axle stand / vognstøtte - til varevogn?
Fra : Jens Jakob Andersen

Dato : 21-06-04 16:37

Hej

Hvor finder jeg dog et sæt axlestand/jackstand - akselstøtter som er
høje nok til en varevogn?

Dem der er i T Høyer, Silvan etc. etc. er allesammen kun ca 35 cm., og
jeg skal bruge mindts 45 cm (og derudover også en konstruktion som er
godnok til at jeg vil ligge under den med 1.5 ton varevogn ovenover.)

Alle ideer, input osv. modtages med glæde.

Mvh

Jens Jakob

Fra : Palle S.

Dato : 21-06-04 17:24

> Alle ideer, input osv. modtages med glæde.

http://www.compac.dk/cax.htm

Når du så har fundet det du ønsker så kontakter du blot

www.mekonomen.dk så oplyser de pris og levering

> Mvh
>
> Jens Jakob

Venligst Palle

Fra : petersen_michael

Dato : 21-06-04 19:28

"Jens Jakob Andersen" <jj92@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor finder jeg dog et sæt axlestand/jackstand - akselstøtter som er
> høje nok til en varevogn?

Jeg smedede selv 4 stk. da jeg løftede rundt på Patrolen..

Noget Ø80 - Ø100 rør, med ca 4mm gods
noget 30*3*3 vinkeljern, eller tilsvarende
så vælter skidtet ikke..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 22-06-04 07:27

jj92@hotmail.com (Jens Jakob Andersen) wrote in

> [...]
> godnok til at jeg vil ligge under den med 1.5 ton varevogn ovenover.)
>
> Alle ideer, input osv. modtages med glæde.

Hej
Kig hos Harald-Nyborg.
Har nogle 6T støtter, som jeg med success har brugt til mine Toyota
LandCruisers.

mvh fvm