Bilag til told/skat?
Fra : JS

Dato : 21-06-04 16:38

Skal de have originalen af diverse indtægts/udgiftsbilag og jeg selv en kopi
eller omvendt?

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 18:05

On Mon, 21 Jun 2004 17:37:37 +0200, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

>Skal de have originalen af diverse indtægts/udgiftsbilag og jeg selv en kopi
>eller omvendt?

For det første skal de kun have bilag, hvis de beder om det.

Hvis de endelig beder om det, så ville jeg aldrig lade dem være natten
over hos T&S, jeg har en kunde som har mistet et helt års bilag hos
skattevæsnet. Nu har hun problemer med at bevise nogle udgifter over
for... tjaeh hvem.... skattevæsnet.

De ville få lov til at kopiere mine bilag, men aldrig beholde dem.

/karsten

Fra : JS

Dato : 21-06-04 18:21

"Karsten Madsen" <6 snabela drosselvej punktum dk> skrev i en meddelelse

> For det første skal de kun have bilag, hvis de beder om det.

Ok, jeg troede at de skulle have kopier af alle fakturaer udgiftsbilag osv.
men det er altså nok at medsende regnskabsoversigten?

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 21:45

On Mon, 21 Jun 2004 19:21:10 +0200, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Ok, jeg troede at de skulle have kopier af alle fakturaer udgiftsbilag osv.
>men det er altså nok at medsende regnskabsoversigten?

Hvis det er dit årsregnskab du tænker på, så skal du kun indsende
nøgletal.

/karsten

Fra : Bj@rne

Dato : 24-06-04 16:16

Karsten Madsen wrote:

> [...]
> for... tjaeh hvem.... skattevæsnet.
>
> De ville få lov til at kopiere mine bilag, men aldrig beholde dem.

De måtte hjertens gerne få mine bilag..... mod at de kvitterer for dem
selvfølgelig SS
Bjarne

Fra : Ralph

Dato : 21-06-04 19:30

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal de have originalen af diverse indtægts/udgiftsbilag og jeg selv en
kopi
> eller omvendt?

Nej og ja/nej, dine kunder skal have originalen af indtægstbilag, du KAN
sende originalen af bilag til T/S, men jeg VILLE nok tage en kopi.

--
venligst
Ralph

Fra : Mercuria

Dato : 21-06-04 21:41

Det fremgår ikke af dit indlæg, om nogen har forlangt at se dine bilag.

De skal jo ikke indsendes uopfordret.

I praksis vil det føre for vidt at kopiere udgiftsbilag.

Indtægtsbilag, dvs dine salgsfakturaer, skal du jo i forvejen have kopi af.
Som et minimum kan fakturakopien følges med kundens indbetalingsbilag til
bogføringsbilagene.
Så er det hele samlet i mappen og i kasserapportrækkefølge.

--
Mercuria Administrative Services
Østergade 1