AGP kompatbilitet
Fra : Flare

Dato : 21-06-04 14:13

Hejsa.

Jeg har en gammel PIII 733 med et ASUS P3V med AGP port på. Deri sidder et
MX400 AGP grafikkort. Vil dette gfxkort være kompatibelt med et helt nyt
bundkort til en Athlon 2500+?

Mvh
Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-06-04 15:28

Flare skrev:

> sidder et MX400 AGP grafikkort. Vil dette gfxkort være kompatibelt
> med et helt nyt bundkort til en Athlon 2500+?

Det kommer an på bundkortet...

Jesper G. Poulsen

Fra : Flare

Dato : 21-06-04 15:35

> Det kommer an på bundkortet...

Ja det tænkt jeg nok: Skrev også det var et ASUS P3V .

Men jeg er lidt i tvivl om volt osv. passer sammen.

Så lidt mere tydeligt.

Passer disse sammen.

Inno3d gf2 mx400 og et ASUS P3V 4X sammen?

Jeg har hørt at man skal være lidt forsigtig med sammenblanding af
forskellige AGP std´er.

Anders

Fra : Flare

Dato : 21-06-04 17:17

> Så lidt mere tydeligt.
>
> Passer disse sammen.
>
> Inno3d gf2 mx400 og et ASUS P3V 4X sammen?
>
> Jeg har hørt at man skal være lidt forsigtig med sammenblanding af
> forskellige AGP std´er.

Og det var så fuldstændig forkert formuleret:

Mente kan et:
Inno3d gf2 mx400 og et ASRock K7S8X (til Socket 7) kører sammen.

Mvh
Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-06-04 19:39

Flare skrev:

> Inno3d gf2 mx400 og et ASRock K7S8X (til Socket 7) kører sammen.

Socket 7?

Mener du ikke Socket A?

InnoVISION skriver intet om AGP-hastighed.

Jesper G. Poulsen

Fra : Egil Solberg

Dato : 26-06-04 23:26

Jesper G. Poulsen wrote:

> Det kommer an på bundkortet...

Det kan jeg ikke se det gør. Har til dags dato ikke hørt om et bundkort til
Socket A der ikke understøtter AGP 2.0.
Så alt burde være i orden for at flytte grafikkortet til hvor det skal være.