Skærme
Fijala 3554
Ny TFT skærm
Fra : Erik

Dato : 21-06-04 12:16

Hejsa

Jeg skal have mig en ny skærm og kæresten vil have,at det skal være en
TFT..... Den skal bruges til alm. windows brug samt spil, som Far Cry osv.

Hvad kan i her gruppen anbefale?

På forhånd tak
Erik

Fra : Dennis

Dato : 21-06-04 21:18

Hej.

Har lige købt :

Samsung's helt nye SyncMaster 710N - 12 Ms.

3398 kr.

Fed skærm, og jeg spiller Far Cry uden problemer.

mvh
Dennis

Fra : Erik

Dato : 22-06-04 13:54

"Dennis" <dhktiger@nogirafspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Samsung's helt nye SyncMaster 710N - 12 Ms.
>
> 3398 kr.
>
> Fed skærm, og jeg spiller Far Cry uden problemer.

Kan den tiltes?

På forhånd tak
Erik

Fra : Tma86

Dato : 01-07-04 20:01

> "Dennis" <dhktiger@nogirafspam.dk> skrev i en meddelelse

> Kan den tiltes?
>
> På forhånd tak
> Erik
>

> Hej

Jeg har lige købt en19" LG L1910S, koster "kun "3918,-Har spillet Far Cry
uden antydning af ghostning, skærmen har S-IPS panel hvilket gør den meget
egnet til spil.

Mvh Tommy