BMW 120d
Fra : Brizz

Dato : 21-06-04 10:11

På vej over øresundsbroen så jeg en underlig BMW overhale mig. skyndte mig
at snuppe et billede med fonen. Men den hed 120d og havde sq aldrig set
sådan en før. Da jeg så var ude og køre en aften tur og kom forbi
luftkastellet var der åbenbart noget presentation af denne bmw. for der
holdt omkring 50 bmw 120d på tyske plader. Nogen der kender mere til denne
bil?

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-06-04 11:32

On Mon, 21 Jun 2004 11:11:10 +0200, "Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote:

> Nogen der kender mere til denne
>bil?

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2479204

Fly

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-06-04 11:53

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2479204

Citat derfra:
BMW 1-Serie er i butikkerne midt i september med priser, der begynder ved
346.000 kr. i en skrabet version. Hverken klima eller avanceret spilleværker
med. Vil man have ekstra, er mulighederne mange. Det bliver pengene også.

citat slut.

Undskyld mig, men er 346.000 kr ikke lige lovlig mange penge for så lille en
bil ?
Og den duer ikke engang som konebil, da baghjulstræk og glat føre ikke er
særlige gode makkere.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 13:02

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> [...]
> bil ?
> Og den duer ikke engang som konebil, da baghjulstræk og glat føre ikke er

447.000 kr. for en 120d.

Mvh.

Frederik

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-06-04 13:04

"Frederik" <f.caroe snabel a suf.nu> wrote in message

> en
> >

> 447.000 kr. for en 120d.

Utroligt

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 13:29

> "Frederik" <f.caroe snabel a suf.nu> wrote in message

> [...]

En E46 328i kunne i 98-99 erhverves for ca. 478.000
En E46 320i 2004 koster 511 000 kr

328'eren må vel placeres et sted mellem en 325i til 552.000 og en 330i til
656.000 kr.

Så Kraft durch spendieren.

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 13:36

> [...]
> En E46 320i 2004 koster 511 000 kr
>
> 328'eren må vel placeres et sted mellem en 325i til 552.000 og en 330i til

Mente Freude am spendieren.

Undskyld til alle KDF-Wagen entusiaster.

Mvh.

Frederik

Fra : Thomas H.

Dato : 21-06-04 14:37

> [...]
> bil ?
> Og den duer ikke engang som konebil, da baghjulstræk og glat føre ikke er

Enig, dem får de ikke solgt mange af herhjemme, men i andre lande koster den
ca. det samme som en Golf, så der er markedet jo stort, og så får man en
sjov baghjulstrækker, frem for en Golf der bare kører ligeud i svingene.

Ang. baghjulstræk og glat føre, så var der en glimrende test af den i Metro
eller Urban tror jeg, hvor de måtte indrømme, at alle ulemperne efterhånden
var væk med alle de nye elektroniske systemer, så modstanderne havde snart
svært ved at finde på kritik.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 21-06-04 14:49

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev :

>Og den duer ikke engang som konebil, da baghjulstræk og glat føre ikke er
>særlige gode makkere.

Der er da noget værre sludder ;) Hvad tror du folk gjorde inden
forhjulstræk kom på mode ? Lod konen sidde hjemme og strikke nathuer?

I gamle dage kørte folk da alligevel - uden at tænke over om der var
problemer forbundet dermed - well, der var vist osse rigtige vintre
til dengang - de par omgange småsjap der har været siden, kan kun
vanskeligt kaldes problematiske vejforhold ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 21-06-04 23:30

On Mon, 21 Jun 2004 12:52:35 +0200, "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote:

>Undskyld mig, men er 346.000 kr ikke lige lovlig mange penge for så lille en
>bil ?

Med danske afgifter eksisterer målgruppen for denne biltype ikke
her i landet. Men det gør den i udlandet, se bare på den success
Mini har haft.

Fra : No1

Dato : 21-06-04 22:55

> Undskyld mig, men er 346.000 kr ikke lige lovlig mange penge for så lille en
> bil ?

Jo, det er også diskuteret i den anden tråd om BMW 1. I 120d bliver
dyrere i DK end fx en M3 eller en 730d koster i Tyskland.

*host*orte*host*land

Fra : Verner Johnsen

Dato : 21-06-04 19:44

Citat:

"1-serien er den til dato mindste BMW,"

Så er den sgu godt nok ikke ret stor

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-06-04 20:21

Verner Johnsen wrote:

> Citat:
>
> "1-serien er den til dato mindste BMW,"
>

> Så er den sgu godt nok ikke ret stor

http://www.cqql.net/bmw.htm
Nej det ka' der være noget om

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 22-06-04 07:51

Per Beer Hansen wrote:

> http://www.cqql.net/bmw.htm
> Nej det ka' der være noget om

Den model dukkede også straks op i mine tanker

Jeg mener Winther har (haft) en stående i udstillingen (sammen med Le
Mans raceren).

/Jakob

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 21-06-04 23:27

On Mon, 21 Jun 2004 12:32:20 +0200, Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2479204
>
>Fly
Der er mere her:
http://focus.msn.de/D/DL/DLB/DLBE/DLBEA/dlbea.htm?snr=374

Forstår man ikke tysk, kan man jo kigge på de mange billeder.

Fra : No1

Dato : 22-06-04 00:54

> Der er mere her:
> http://focus.msn.de/D/DL/DLB/DLBE/DLBEA/dlbea.htm?snr=374
>
> Forstår man ikke tysk, kan man jo kigge på de mange billeder.

Jeg forstod "Bildgalerie"

Fra siden er den pæn nok og bagfra også ok, men fronten ser forkert ud
IMHO. For smalt? Måske er det Dame Edna forlygterne.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 23-06-04 02:07

Hva kommer de til at koste i Sverige de 4 forskellige nye Bmw 1 serie biler
???

Har været ude og "lure" på dem derude på udsikten og den er fed synes jeg,
ku godt bruges til pendler gryde eller noget .....

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265