FX6800 LeadTek
Fra : Klaus Andersen

Dato : 21-06-04 10:50

Hej gruppe

Jeg kan se at www.xploreit.dk har fået FX6800 på lager, er det ikke noget
der kan anbefales hvis man skal have et godt grafikkort til gaming? Synes
prisen virker meget fornuftigt også i forhold til X800 ATI.

Mvh Klaus

Fra : Dan Mørkbak Sørensen

Dato : 21-06-04 11:02

den alm 6800 som der her er tale om, yder langt mindre end x800pro. og har
også kun 128MB ram. Så prisen er egentlig ikke SÅ fabelagtig. x800 fås jo
fra 3300 ca

--

Dan Mørkbak Sørensen
www.Laptop4u.dk

Fra : Michael

Dato : 21-06-04 11:19

"Dan Mørkbak Sørensen" <dan@NOSPAMlaptop4u.dk> skrev i en meddelelse
> den alm 6800 som der her er tale om, yder langt mindre end x800pro. og har
> også kun 128MB ram. Så prisen er egentlig ikke SÅ fabelagtig. x800 fås jo
> fra 3300 ca

Det er så ikke helt rigtigt!

Har hørt en der presset det op i 11148 point i 3DMark2003, det kan rende fra
et X800 kort ved overclocking.
Der skulle vist nok snart komme en test af det på tweakup.dk.

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-06-04 11:35

Michael wrote:
> Har hørt en der presset det op i 11148 point i 3DMark2003, det kan
> rende fra et X800 kort ved overclocking.
> Der skulle vist nok snart komme en test af det på tweakup.dk.

Og hvis X800 bliver overclocket tilsvarende.....?

Fra : Michael

Dato : 21-06-04 11:45

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvis X800 bliver overclocket tilsvarende.....?

De skulle begge være overclocket. Glæder mig til at læse testen der, som
sagt, kommer på tweakup.dk

Mvh.
Michael

Fra : Michael

Dato : 22-06-04 09:14

Så er testen af grafikkortet klar, den kan ses på følgende link:
http://www.tweakup.dk/article/381/dk/

Michael

Fra : Dan Mørkbak Sørensen

Dato : 22-06-04 09:36

uden direkte sammenligninger ka jeg ik bruge den test til en rygende
papfis..

--

Dan Mørkbak Sørensen
www.Laptop4u.dk

Fra : Michael

Dato : 22-06-04 11:48

> uden direkte sammenligninger ka jeg ik bruge den test til en rygende
> papfis..
>
> --

Som der står i testen, kan du sammeligne det med testen der er lavet om
X800. Ydelsen er næsten den samme, men 6800 er billigere...

Mvh.

Michael