S: Sierra
Fra : Fly Christensen

Dato : 21-06-04 10:17

Davs!

Min gamle Sierra 2.0i DOHC GL skal væk.
Tilstand: Ikke for god, kan dog køre
Kofangerne skal skiftes (den forreste ligger p.t. i bagagerummt), højre
forskærm skal skiftes, olietyvene skal skiftes, en pakning mellem motor
og udstødning skal skiftes, udstødningen selv er dog ok. Alifælge med
ridser.

Pris, udover skumbananer: Du skal selv hente den i
Padborg/Kruså/Flensborg.

Hvis der er nogle af jer, der kan bruge den, så er I velkomne til at
hente den. Ellers bliver den skrottet.

Fly

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 21-06-04 10:58

Hvis den var lidt tættere på nordjylland ville jeg hellere end gerne
hente den - kørt i den skal der nok blive

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 21-06-04 11:02

> Hvis der er nogle af jer, der kan bruge den, så er I velkomne til at
> hente den. Ellers bliver den skrottet.

Jeg ser lige om jeg kan få en til at hente den - er MERE end
interesseret

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 21-06-04 11:07

> Hvis der er nogle af jer, der kan bruge den, så er I velkomne til at
> hente den. Ellers bliver den skrottet.

Okay, jeg skal nok rende med den - prisen er bare at jeg render med den,
ikke? Du kan da også godt få et par 1½ liters cola'er hvis det er

// Troels

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-06-04 11:19

On Mon, 21 Jun 2004 12:07:14 +0200, "Troels [around 9000]"
<trol@FJERN.aats.dk> wrote:

>Okay, jeg skal nok rende med den - prisen er bare at jeg render med den,
>ikke? Du kan da også godt få et par 1½ liters cola'er hvis det er

Hvis du absolut vil af med colaerne, så det i orden.

Resten ordner vi per PM.

Fly

Fra : Elbarto

Dato : 21-06-04 11:28

Byder 4½ ostemad nu når du ikke vil have skumbananer

Burde dette ike have været i dk.marked.privat.bil ? eller er det bare mig

Elbarto

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-06-04 13:52

On Mon, 21 Jun 2004 12:28:21 +0200, "Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote:

>Byder 4½ ostemad nu når du ikke vil have skumbananer

Ahva? Jeg skrev da "udover skumbananer", dermed mente jeg, dem der nu
bliver tilbudt.

Fly

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-06-04 12:15

Fly Christensen wrote:

> Min gamle Sierra 2.0i DOHC GL skal væk.

Nu har jeg set prisen og vil derfor ikke byde skumbananer, men du
er sguda "gammel nok i gårde" til at vide at annoncer ikke hører
til herinde..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 21-06-04 12:29

Thomas Strandtoft wrote:

> Nu har jeg set prisen og vil derfor ikke byde skumbananer, men du
> er sguda "gammel nok i gårde" til at vide at annoncer ikke hører
> til herinde..

Helt enig! Vi kan dog hjælpe Fly med at dreje tråden så den bliver on-topic...

Hvad er Sierraen blevet kasseret til fordel for?

/Jakob

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-06-04 13:54

On Mon, 21 Jun 2004 13:28:40 +0200, "Jakob Jeppesen"
<for_news_only@hotmail.com> wrote:

>Hvad er Sierraen blevet kasseret til fordel for?

Carina E 1.8 Scala Stationcar fra 9/97.

Fly

Fra : Roberto Saldo

Dato : 22-06-04 07:55

Fly Christensen wrote:

> Carina E 1.8 Scala Stationcar fra 9/97.

Hmm, har du selv valgt den?

--
Roberto Saldo (no offence, osse Yoda)

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 22-06-04 08:06

Roberto Saldo wrote:

> Hmm, har du selv valgt den?

Ja - hvad skete der med Xantia Turbo?

/Jakob

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-06-04 08:27

On Tue, 22 Jun 2004 08:55:27 +0200, Roberto Saldo <rs@yahoo.dk> wrote:

>Hmm, har du selv valgt den?

Ikke helt. Det er mere konens, da det er hende, der kører i den. SOm
nænvt ville jeg helere have en Xantia CTC Activa, men de findes ikke som
stationcar.

Carinaen er rigtig lam i forhold til Sierraen. Det er så absolut ikke en
bil for mig!

Fly

Fra : Roberto Saldo

Dato : 22-06-04 08:41

Fly Christensen wrote:

> Ikke helt. Det er mere konens, da det er hende, der kører i den. SOm
> nænvt ville jeg helere have en Xantia CTC Activa, men de findes ikke som
> stationcar.

Hvem vil osse ha' en varevogn?

> Carinaen er rigtig lam i forhold til Sierraen. Det er så absolut ikke en
> bil for mig!

Tja 1.8'eren er en sparemotor (går længere på mosten end 1.6) og
varevognen er tung at slæbe på.

Du får nok noget andet engang.

--
Roberto Saldo

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-06-04 09:02

On Tue, 22 Jun 2004 09:41:21 +0200, Roberto Saldo <rs@yahoo.dk> wrote:

>Hvem vil osse ha' en varevogn?

Konen.

>Tja 1.8'eren er en sparemotor (går længere på mosten end 1.6)

Det er blandet andet grunden til købet.

> og varevognen er tung at slæbe på.

Yup. Magen til lam æske - selv når den er tom. Jeg tror, jeg lader konen
kører, når vi skal til DK her på lørdag. Bilen er sgu for kedelig at
køre i. Overhalinger på A13 er en saga blot, med den bil

>Du får nok noget andet engang.

Det håber jeg da.

Fly

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 21-06-04 12:42

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> writes:

> Nu har jeg set prisen og vil derfor ikke byde skumbananer, men du
> er sguda "gammel nok i gårde" til at vide at annoncer ikke hører
> til herinde..

Well, som der altid er blevet skrevet til folk så bliver der kun
handlet til skumbananer og lign. skumle ting og sager, hvilket jo lige
netop er det han vil sælge den for, og derfor kan man på en måde sige
at han ikke har forbrudt sig mod den alm. holdning herinde

Men bortset fra det, så er det jo klart at det hører hjemme i markeds
gruppen

/Thomas

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-06-04 13:53

On Mon, 21 Jun 2004 13:42:06 +0200, Thomas Rasmussen
<thomas@p7-dk.invalid> wrote:

> [...]
>netop er det han vil sælge den for, og derfor kan man på en måde sige
>at han ikke har forbrudt sig mod den alm. holdning herinde

Se, det var også min tankegang.

>Men bortset fra det, så er det jo klart at det hører hjemme i markeds
>gruppen

Hmm, tja, jo, men der drejer det sig jo om penge.

Fly

Fra : Cosworth POWER

Dato : 21-06-04 20:36

> [...]
> Alifælge med ridser.
>
> Pris, udover skumbananer: Du skal selv hente den i

Er den på tyske plader??

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-06-04 07:51

On Mon, 21 Jun 2004 21:35:36 +0200, "Cosworth POWER"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>Er den på tyske plader??

Ja, p.t. er den.

Fly

Fra : Troels Pedersen

Dato : 22-06-04 06:47

Fly Christensen wrote:
> [...]
> højre forskærm skal skiftes, olietyvene skal skiftes, en pakning
> mellem motor og udstødning skal skiftes, udstødningen selv er dog ok.

Hva har sådan en tysk GL'er af udstyr? Svarer den til en dansk GLX'er, eller
er det mindre udstyr. Er det forresten en sedan, 3, 5, eller stationcar?

Er den fløjet? Hvis ikke er jeg skam interesseret!

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-06-04 07:59

On Tue, 22 Jun 2004 07:46:46 +0200, "Troels Pedersen"
<troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> wrote:

>Hva har sådan en tysk GL'er af udstyr? Svarer den til en dansk GLX'er, eller
>er det mindre udstyr. Er det forresten en sedan, 3, 5, eller stationcar?

4 dørs sedan. Elrudehejs foran, el-spejle, elopvarmet forrude (ca 1/3 af
trådene er desværre defekt), elopvarmet sidespejle, nakkestøtter bagi,
manuelt soltag, tågelygter bag (2 styks! Fremragende til at få
tailgaters til at holde afstand). Rattet kan indstilles i højde og
længde. Hmm, det var vist det, man kunne finde på at proppe i dengang.

>Er den fløjet? Hvis ikke er jeg skam interesseret!

Det vides ikke helt endnu.

Fly

Fra : Troels Pedersen

Dato : 22-06-04 10:26

Fly Christensen wrote:
> [...]
> tailgaters til at holde afstand). Rattet kan indstilles i højde og
> længde. Hmm, det var vist det, man kunne finde på at proppe i dengang.

Lækkert

> Det vides ikke helt endnu.

Hvis ikke den ryger til den anden Troels, vil jeg gerne skrives på som nr. 2
på listen!
Jeg byder gerne over med 4 1½ liters colaer
Jeg kan selv komme og hente den mandag i næste uge, eller hvis du er rigtig
hurtig kan vi arrangere noget med afhentning onsdag eller torsdag. (En kammi
fra Sønderborg).

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-06-04 20:11

On Tue, 22 Jun 2004 11:25:45 +0200, "Troels Pedersen"
<troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> wrote:

>Hvis ikke den ryger til den anden Troels, vil jeg gerne skrives på som nr. 2
>på listen!

Noteret.

Fly

Fra : Troels Pedersen

Dato : 23-06-04 06:19

Fly Christensen wrote:

> Noteret.

Tak.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Troels Pedersen

Dato : 23-06-04 06:33

Fly Christensen wrote:
> Noteret.

Har du fået de mails jeg har sendt til dig? Jeg er i tvivl om det er rigtig
adresse!
Hvis ikke, vil du så ikke sende mig din adresse på:
troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk
(Husk at fjerne [fjern])

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Fly Christensen

Dato : 23-06-04 07:12

On Wed, 23 Jun 2004 07:33:13 +0200, "Troels Pedersen"
<troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> wrote:

>Har du fået de mails jeg har sendt til dig?

Nej.

>Jeg er i tvivl om det er rigtig
>adresse!

Du skal bare trykke på "svar som mail" Der skal intet ændres i min
adresse

Fly

Fra : Troels Pedersen

Dato : 23-06-04 16:51