Opdatering til Panther 10.3.4
Fra : UK

Dato : 21-06-04 09:47

Hej

Jeg har fulgt nogle indlæg her i nyhedsgruppen vedr. den seneste
Pantheropdatering. Jeg kan se, at der er nogle, der oplever problemer og er
nu i tvivl om jeg "tør" opdatere. Da opdateringen blev frigivet var jeg midt
i en større sag og ville ikke risikere, at der opstod en situation, hvor min
opgave ville blive smadret. Nu hvor jeg har mere ro kunne jeg godt tænke mig
at få opdateret, men er det klogt? - Er der flere der har gjort sig nogle
erfaringer positive/negative ???

Venlig hilsen U_K

400 Mhz PowerPc G4, 1 GB SDRAM, MacOS X, 10.3.3.

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-06-04 10:24

UK <ulla-johnny@slet-mig.mail.dk> wrote:

> [...]
> at få opdateret, men er det klogt? - Er der flere der har gjort sig nogle

Rygter løber utroligt hurtigt. Der er naturligvis altid nogle, der får
problemer, men jeg mener bestemt ikke, der er generelle problemer med
10.3.4. Indlæggene her i gruppen har vist også mest været fra folk, der
har hørt om andre, der har problemer. Og hvis ti personer hører om den
samme, så bliver det til ti rapporter om problemer, og dermed lyder det
som et stort problem. Sådan fungerer internettet tit.
Jeg har selv opgraderet en iMac G3 233 MHz, en iMac G4 17" 1 GHz
og en TiBook G4 1 GHz, og jeg har overhovedet ikke bemærket noget. Flere
andre har mig bekendt skrevet om, at alt er gået godt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : UK

Dato : 21-06-04 10:31

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og en TiBook G4 1 GHz, og jeg har overhovedet ikke bemærket noget. Flere
> andre har mig bekendt skrevet om, at alt er gået godt.

Ok, det lyder godt, jeg afventer lige om der er andre, der vil kommentere
mit indlæg.
Tak for interessen.

Hilsen U_K

Fra : Karl Antz

Dato : 21-06-04 10:32

> Ok, det lyder godt, jeg afventer lige om der er andre, der vil kommentere
> mit indlæg.
> Tak for interessen.

har også opdateret flere maskiner - uden nogen som helst problemer.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Ole Jensen

Dato : 21-06-04 12:31

Karl Antz wrote:

> har også opdateret flere maskiner - uden nogen som helst problemer.

Jeg melder mig under fanerne og tilslutter mig, at jeg ikke har haft
problemer med at opdatere en eMac og en Powerbook.

mvh
Ole-J

Fra : Lone Schmidt

Dato : 21-06-04 13:24

Ole Jensen <o-jensenFJERN@inet.uni2.dk> wrote:

> Jeg melder mig under fanerne og tilslutter mig, at jeg ikke har haft
> problemer med at opdatere en eMac og en Powerbook.
>
> mvh
> Ole-J

Jeg oplevede en del problemer, men tror faktisk at det nærmere var
3.parts software der drillede. KONFABULATOR ER FRIKENDT!!!!

Men det er fornuftigt at vente lidt, mener at 10.2.8 der gav seriøse
problemer.
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Erling Hansen

Dato : 21-06-04 15:15

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> 3.parts software der drillede. KONFABULATOR ER FRIKENDT!!!!
>
> Men det er fornuftigt at vente lidt, mener at 10.2.8 der gav seriøse

Jeg melder mig som 'troublemaker'. Min wireless (airport) blev ret så
sporadisk. Til at begynde med ville den overhovedet ikke finde senderen,
før jeg havde været inde og rette i indstillingerne ... hver gang ! Så
gik den over til at være sur når iBook'en havde været på vågeblus. Lige
nu fungerer den ret godt: Finder hvad den skal, når jeg har haft lukket
ned, men kan stadig (1 ud af 8-10 gange) finde på at strejke efter
vågeblus.

Min Microsoft Intelli-mouse bluetooth fungerede perfekt indtil
opdateringen. Nu har jeg endelig opgivet at få den til at virke - den
vil ikke acceptere geninstallering. Jeg er klar over, at det her høre
ind under 'fremmed software' - men sur er jeg sgu alligevel. Havde ikke
ventet sådan noget fra Mac.

Mvh
Erling Hansen

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-06-04 16:22

Opdaterede min iBook 700 uden problemer.
Martin

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 21-06-04 23:15

Ingen problemer her. Hverken med en g4 iMac 800 MHz eller en g4 iBook
1GHz.
Jeg startede også for en sikkerheds skyld med den ene, og da den kørte
uden problemer fulgte den bærbare med et par dage senere.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : UK

Dato : 22-06-04 15:54

Hej

Tusind tak til jer alle, for jeres kommentarer.

Jeg vil nu trygt og roligt gå i gang med at opgradere.

Hilsen UK