Farvekoder
Fra : Martin Leong

Dato : 21-06-04 09:06

Hej NG.

SV'eren har to "pletter", hvor den bagerste passagerbøjle sidder, hvor
malingen er slidt af. Kan man gå ud fra at farvekoden til Suzukien er
universal? Dvs. hvis jeg køber en bøtte maling et sted, med samme
farvekode, er det så stadig samme farve, selvom malingen er af
tilfældig fabrikat?

Mvh
Martin Leong
SV650S (99)

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 21-06-04 09:52

"Martin Leong" <mk_leong@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> universal? Dvs. hvis jeg køber en bøtte maling et sted, med samme
> farvekode, er det så stadig samme farve, selvom malingen er af

<klip>

...køb den dog hos din Suzuki dealer. Han har både små farve dåser og spray,
i originale farve.

...Jan

Fra : Martin Leong

Dato : 21-06-04 10:51

"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:40d6a1c5$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> ..køb den dog hos din Suzuki dealer. Han har både små farve dåser og
spray,
> i originale farve.

Jeg var blevet fortalt af den lokale forhandler (der dog ikke er Aut. Suzuki
forhandler) at Suzuki slet ikke havde maling der kunne købes i mindre
portioner...
Det kan godt være at jeg skulle prøve at høre den Aut. forhandler

Jeg takker og bukker
Martin Leong
SV650S (99)

Fra : Peter Graff

Dato : 21-06-04 12:54

Hej Martin

Jeg har set Suzukier i den gule fra '99 (som jeg mener du har), hvor skadede
kåbedele var byttet ud med nye, have flere forskellige nuancer af farven.

Prøv istedet at finde en dygtig automaler, som kan ramme farven. Eller prøv
dem her http://www.chipsaway.dk/ .

MVH

Peter Graff (SV 650 S)