Leie brusebad for noen timer i København
Fra : Einar Krogh

Dato : 20-06-04 22:32

Hei.
Vi er en kameratgjeng på 4 som skal til København for å ha polterabend
for en kamerat.
I den forbindelse har vi håp om å få leie boblebadet (eller spabad
eller lignende) på et hotell for å kunne drikke champagne. Er det noen
som kjenner til steder hvor dette kan være mulig? Vi ønsker helst å
kunne ha med vår egen champagne (så det ikke blir så alt for dyrt),
men tar imot alle forslag med stor takk!

Mvh
Einar

Fra : Tømreren

Dato : 21-06-04 17:04

"Einar Krogh" <einarkrogh@yahoo.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne ha med vår egen champagne (så det ikke blir så alt for dyrt),
> men tar imot alle forslag med stor takk!

Du kunne bruge DGI-Byen.... De har alt i den stil og ligger lige ved
hovedbanegården
http://www.dgibyen.dk/index1.php?pageid=49

Fra : ole holte

Dato : 21-06-04 19:50

http://www.hotelwindsor.dk

Fra : Einar Krogh

Dato : 21-06-04 22:03

Jeg takker for tipsene, og lo godt da jeg så Hotel Windsors nettside.
:D

Grunnen til at vi er fire gutter som reiser sammen er at den ene skal
gifte seg. Vi har derfor tenkt å begynne en dag med champagne og
boblebad.
:)

Takker igjen for tipsene!

Einar

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-04 07:08

"Einar Krogh" <einarkrogh@yahoo.no> wrote in message
> [...]
> kunne ha med vår egen champagne (så det ikke blir så alt for dyrt),
> men tar imot alle forslag med stor takk!

Spabadet på Hotel d'Angleterre (Kongens Nytorv, midt i byen) er i hvert fald
luxuøst:

http://www.aok.dk/profile/6908

Hilsen
Torben