Opdatering: Brugt bil til 130k med spark i
Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 20-06-04 20:42

Hej!

Så har jeg været ude og køre lidt i en Vectra 2.5v6 fra -95. Sådan en
er det godt nok spark i. Ingen tvivl om det. Det var et meget velholdt
eksemplar og næsten uden rust. Der var ved hurtig inspektion kun lidt
rust at se ved bagerste skærme.

Men men men. Nu håber jeg ikke at jeg generer nogen *s*, men i kabinen
mindede den mig nok lidt for meget om min mors gamle kadett fra -85.
Det var ikke en klargjort bil, så det bliver måske lidt bedre, når den
bliver shinet op.

Men det var godt nok en lækker motor der sidder i sådan en og jeg har
fået blod på tanden mht. at finde mig en ny bil med v6'er det er helt
sikkert. Om det så lige bliver en vectra ved jeg ikke helt endnu. Den
er jo godt nok billig! :)

Jeg har en anden bil jeg skal ud og prøve at køre i i næste uge og det
er en mondeo 2.5v6'er. Den ser umiddelbart mere moderne ud indeni og
har bl.a. air-con, hvilket jo unægteligt er rart. Spørgsmålet er så...
hvad er der lige med sådan en bil som jeg skal være opmærksom på? Det
er så vidt jeg husker en -97'er. Måske en 96'er. Den havde gået 150k
og kostede 119k.

Nogen der har erfaringer med en sådan og ved lidt om hvad man skal
kigge efter?
--
Beowulf

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-06-04 20:49

Hej!

Beowulf Schaeffer wrote:

> [...]
> mindede den mig nok lidt for meget om min mors gamle kadett fra -85.
> Det var ikke en klargjort bil, så det bliver måske lidt bedre, når den

Kan du så ikke rense min bils kabine? Jeg mener, hvis det ligefrem kan ændre
designet er det skisme meget godt gået

> [...]
> fået blod på tanden mht. at finde mig en ny bil med v6'er det er helt
> sikkert. Om det så lige bliver en vectra ved jeg ikke helt endnu. Den

Undersøg lige om der er en hund begravet - i så fald hvor.

> Nogen der har erfaringer med en sådan og ved lidt om hvad man skal
> kigge efter?

RUST "overalt".

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 21-06-04 08:00

On Sun, 20 Jun 2004 21:48:33 +0200, Kim Voss Schrader
<teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej!

>Kan du så ikke rense min bils kabine? Jeg mener, hvis det ligefrem kan ændre
>designet er det skisme meget godt gået

Haha. Ja ok. Det var måske ikke ligefrem fedt formuleret. Men biler
ser generelt lidt mere indbydende ud indeni, når de er gjort
ordentligt rene! :)

>RUST "overalt".

Også i sådan en Mondeo? Øv da! :)
--
Beowulf

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-06-04 15:03

Hej!

Beowulf Schaeffer wrote:

> Haha. Ja ok. Det var måske ikke ligefrem fedt formuleret. Men biler
> ser generelt lidt mere indbydende ud indeni, når de er gjort
> ordentligt rene! :)

Enig. Kunne bare ikke lade være

[Om Mondeo]

> Også i sådan en Mondeo? Øv da! :)

Ja, det er sørgeligt :(

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-06-04 21:10

> [...]
> er det godt nok spark i. Ingen tvivl om det.

> Jeg har en anden bil jeg skal ud og prøve at køre i i næste uge og det

Den kan slet ikke være med sådan en Vectra V6, når der skal køre stærkt..

> Den ser umiddelbart mere moderne ud indeni og
> har bl.a. air-con, hvilket jo unægteligt er rart.

Absolut - nyere bil med aircon er rart - rå præstationer er jo ikke alt.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Olesen

Dato : 20-06-04 21:15

> Den kan slet ikke være med sådan en Vectra V6, når der skal køre stærkt..

"og hvad så" ? hehe
Mondeo'en har lige fra fødslen af været bedre
skruet sammen end alle Vectra'er tilsammen, hehe..

Fra : Daywalker

Dato : 20-06-04 21:22

Køb en ford Focus med 2,0 liters motor 130 hk med trend pakken [Sports
sæder,aircon,sports undervogn,sænket 15 mm]

den rykker fra 0-100 på 9 sek....

den er rimelige hurtig synes jeg

men en v6 er jo også en der rykker

helt sikkert en smags sag men focusen har den bedste undervogn og styretøj i
klassen

Hilsen Morten

Fra : Olesen

Dato : 20-06-04 21:34

"Daywalker" <daywalker666@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Køb en ford Focus med 2,0 liters motor 130 hk med trend pakken [Sports
> sæder,aircon,sports undervogn,sænket 15 mm]
>
> den rykker fra 0-100 på 9 sek....
>
> den er rimelige hurtig synes jeg

jeps...hvad gør Mond' V6 det på egentlig ?

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 08:32

> "Daywalker" <daywalker666@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> jeps...hvad gør Mond' V6 det på egentlig ?

0-100:
Mondeo V6 - 8,6s
Vectra V6 - 7,8s

Tophastighed:
Mondeo V6 = 225 km/t
Vectra V6 = 233km/t

Nm:
Mondeo V6 = 220nm
Vectra V6 = 227nm

Nm:
Mondeo V6 = 170hk
Vectra V6 = 170hk

Her er en indscanning af min effektkurve, samt lidt målinger med G-Tech.

Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94
- Nu med 2½" rustfri Mantzel udstødning ;)

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 21-06-04 08:01

On Sun, 20 Jun 2004 22:10:16 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Den kan slet ikke være med sådan en Vectra V6, når der skal køre stærkt..

Æv. Den er nu altså også godt nok hurtig. Har du nogen ide om
præstationerne for sådan en Mondeo sammenlignet med Vectra'en?

>Absolut - nyere bil med aircon er rart - rå præstationer er jo ikke alt.

Nej det er rigtigt og langsom kan sådan en mondeo da vel ikke være med
2,5-liters maskine :)
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 22:04

> [...]
> er det godt nok spark i. Ingen tvivl om det. Det var et meget velholdt
> eksemplar og næsten uden rust. Der var ved hurtig inspektion kun lidt

Det koster også "kun" 4.500,- pr skærm hvis det skal laves efter bogen, så
jeg ved ikke om man skal tage det så let.

> [...]
> hvad er der lige med sådan en bil som jeg skal være opmærksom på? Det
> er så vidt jeg husker en -97'er. Måske en 96'er. Den havde gået 150k

Man kan da ikke leve uden AC og da slet ikke når man skal bløde 119.000 Kr
så skal der da være lidt ekstra.
Der er unægtelig en markant forskel på en 96 og en 97 mondeo så det er ikke
helt ligemeget hvilken model der er tale om.
Det eneste du skal kigge efter er overfladerust i kanterne.

--
Tom

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 21-06-04 08:02

On Sun, 20 Jun 2004 23:04:06 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Det koster også "kun" 4.500,- pr skærm hvis det skal laves efter bogen, så
>jeg ved ikke om man skal tage det så let.

Ooof. Smådyrt.

>Man kan da ikke leve uden AC og da slet ikke når man skal bløde 119.000 Kr
>så skal der da være lidt ekstra.

Øhm.. ja! :)

>Der er unægtelig en markant forskel på en 96 og en 97 mondeo så det er ikke
>helt ligemeget hvilken model der er tale om.
>Det eneste du skal kigge efter er overfladerust i kanterne.

97'eren er den faceliftede model?
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 22:12

> 97'eren er den faceliftede model?

Ja

--
Tom

Fra : Simon Vognsen

Dato : 20-06-04 21:53

Hvad med en 406 V6, den er da også set til 130k?

Og så får du efter min mening en bedre motor med næsten 200hk

Simon Vognsen

Fra : Henrik B.

Dato : 20-06-04 22:37

> [...]
>
> Så har jeg været ude og køre lidt i en Vectra 2.5v6 fra -95. Sådan en
> er det godt nok spark i. Ingen tvivl om det. Det var et meget velholdt

Du er velkommen til at komme forbi og prøve min 9000 Turbo.
Den er der til gengæld også plads i.

> Men men men. Nu håber jeg ikke at jeg generer nogen *s*, men i kabinen
> mindede den mig nok lidt for meget om min mors gamle kadett fra -85.

Enig.

M.v.h.

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 21-06-04 08:03

On Sun, 20 Jun 2004 23:37:05 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"Beowulf Schaeffer" <no@mail.exists> skrev i en meddelelse

>Du er velkommen til at komme forbi og prøve min 9000 Turbo.
>Den er der til gengæld også plads i.

Nu kommer jeg fra en honda civic 1.6esi (5-dørs) så der var efter min
mening god plads i Vectra'en :)

9000 turbo.. ja. Det bliver jeg nok også nødt til at kigge lidt efter.
Men umiddelbart MÅ den da være noget dyrere at reparere en sådan noget
ford/opel værk .. eller?

--
Beowulf

Fra : Henrik B.

Dato : 21-06-04 17:18

"Beowulf Schaeffer" <no@email.exists> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 9000 turbo.. ja. Det bliver jeg nok også nødt til at kigge lidt efter.
> Men umiddelbart MÅ den da være noget dyrere at reparere en sådan noget

Jeg gav f.eks. 338,- inkl. moms for 4 nye originale bremseklodser.
Oliefilter: 50,-
Tændrør: 50,- pr. stk.

O.s.v.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 08:34

> [...]
> er det godt nok spark i. Ingen tvivl om det. Det var et meget velholdt
> eksemplar og næsten uden rust. Der var ved hurtig inspektion kun lidt

Jeg går ud fra at du har været en smut i Brønderslev.

Hvis du har det, så kan jeg fortælle dig at den Vectra V6 har stået til salg
til 104.900,-

Den stod der også i januar, da jeg hentede mit eksemplar andet steds...

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 21-06-04 08:35

On Mon, 21 Jun 2004 09:34:04 +0200, "Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk>
wrote:

> [...]
>til 104.900,-
>
>Den stod der også i januar, da jeg hentede mit eksemplar andet steds...

Det er helt korrekt. Det var brønderslev. Dvs... de har haft den
stående et godt stykke tid efterhånden. Kors den er småhurtig det skal
de da ha' dernede hos Opel. Jeg er desværre bange for at jeg har
vænnet lidt for meget til et nyere interiør. Derudover faldt farven
ikek i god jord hos kæresten. Nu er jeg spændt på at få lov at køre i
sådan en mondeo for at sammenligne lidt. Præstationer er rare, men mon
ikke mondeo'en også er hurtig nok? Så må jeg se om jeg bide min
modstand mod Ford i mig længe nok til at prøve en tur i den :)
--
Beowulf

Fra : Per Rasmusssen

Dato : 21-06-04 10:00

> [...]
> ikke mondeo'en også er hurtig nok? Så må jeg se om jeg bide min
> modstand mod Ford i mig længe nok til at prøve en tur i den :)

Hejsa
Har du set på de sidste årgange af SAAB 900, fås med 2,5 V6 (samme motor som
Vectra) Lynende hurtig, og så er det en sikker svensker.

Per Rasmussen

Volvo V70 2,4T

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 21-06-04 10:09

>Hejsa
>Har du set på de sidste årgange af SAAB 900, fås med 2,5 V6 (samme motor som
>Vectra) Lynende hurtig, og så er det en sikker svensker.

hmm. nej det har jeg faktisk ikke. Tak for ideen! :)
--
Beowulf

Fra : Anders Sørensen

Dato : 21-06-04 23:00

Den Mon, 21 Jun 2004 11:09:10 +0200, skrev Beowulf Schaeffer
<no@email.exists>:

>hmm. nej det har jeg faktisk ikke. Tak for ideen! :)

Du ku' jo også se på sådan en her:
http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=8607437&id=wyti4s1czvp

Den er ikke så hurtig som Opel Vectra V6, men sikkert noget billigere
i drift.

0-100 på 8,4 sek.
Tophastighed 215

Der er ikke mange i Danmark, men så er det vel kun sjovere.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Henrik B.

Dato : 21-06-04 17:19

"Per Rasmusssen" <æøåperson@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
> Har du set på de sidste årgange af SAAB 900, fås med 2,5 V6 (samme motor
som
> Vectra) Lynende hurtig, og så er det en sikker svensker.

Så meget desto mere grund til at man skal købe en 900 turbo i stedet.

M.v.h.

Fra : KASO

Dato : 22-06-04 06:25

> Hejsa
> Har du set på de sidste årgange af SAAB 900, fås med 2,5 V6 (samme
motor som
> Vectra) Lynende hurtig, og så er det en sikker svensker.

Hmm - man kunne også kalde det en forklædt Vectra, der i modsætning til
øvrige varianter også bruger Opels motor

Bilen er baseret på platformen fra Vectra - ligesom en Octavia og Audi
A3 deler platform med Golf m.fl. - så det med det svenske kan jo
diskuteres.

Mht. sikker: Afhænger vist af årgang. Saab 900 '97 måtte nøjes med 1½
stjerne i EuroNCAP - 9-3 fra '99 kom op på 4 stjerner - jeg ved ikke,
hvilken af modellerne, du henviser til - men førstnævnte lyder ikke
særligt sikker i min begrebsverden.

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Rasmusssen

Dato : 22-06-04 17:53

"KASO" <KASO.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bilen er baseret på platformen fra Vectra - ligesom en Octavia og Audi
> A3 deler platform med Golf m.fl. - så det med det svenske kan jo

Du har da ret i at platformen deles med Vectra, men det er jo ikke
ensbetydende med at det allene er tyske ingeniører, som har stået for
udviklingen og kravene til platformen. Noget andet er at platformen i
grunden kun er en del af karosseriet, men at undervognen er forskelllig og
med en helt anden karakteristik. Det øvrige karosseri, kan vi vel hurtigt
blive enige om at det ike har meget med hinanden at gøre, og at bilens
sikkerhed har en del at gøre med hvordan det øvrige karosseri er
konstrueret.

> [...]
> stjerne i EuroNCAP - 9-3 fra '99 kom op på 4 stjerner - jeg ved ikke,
> hvilken af modellerne, du henviser til - men førstnævnte lyder ikke

et er et søkort at forstå, et andet skib at føre. Prøv at se på tallene for
skader fobindelse med rigtige uheld på vejene, og ikke så meget på hvordan
bilen klarer sig i opstillinger i et laboratorium. det har i hvert fald
været meget kritiseret at bilfabrikkerne konstruerer bilerne, så de klarer
sig fint i test, d.v.s. mange stjerner.
Hvordan de klarer sig ude i virkelighedens uheld er så noget helt andet.
Per

Fra : Henrik B.

Dato : 22-06-04 18:49

> [...]
> blive enige om at det ike har meget med hinanden at gøre, og at bilens
> sikkerhed har en del at gøre med hvordan det øvrige karosseri er

Du har så evig ret.

Fra : KASO

Dato : 24-06-04 14:15

> [...]
> blive enige om at det ike har meget med hinanden at gøre, og at bilens
> sikkerhed har en del at gøre med hvordan det øvrige karosseri er

Såvidt jeg husker, var den gamle Saab 900 (ikke den "helt gl.") baseret på
Vectra A platformen, der var færdig før Saab kom ind i billedet - det kan jo
også forklare det ringe resultat i EuroNCAP.

Jo - den ligner en Saab - og er det også i højere grad end f.eks. 9-2 og
9-7 - men en svensk bil kan man efterhånden dårligt kalde den - specielt
ikke med en Opel-motor.

> [...]
> sig fint i test, d.v.s. mange stjerner.
> Hvordan de klarer sig ude i virkelighedens uheld er så noget helt andet.

Så fik vi Saab-entusiasternes nationalsang igen (den høres hver gang nogen
drister sig til at anfægte Saab's grundlovsfæstede ret til at være Verdens
sikreste bil)

Desværre holder din teori ikke helt i byretten. Der er ingen undersøgelser,
der understøttet din teori. Det nærmeste er Folksam, der desværre af natur
indeholder temmeligt gl. bilmodeller - og derfor intet siger om, hvordan
bilerne klarer sig ifht. nutidens standard. Folksam anbefaler da også at se
på EuroNCAP og siger, at der er god overensstemmelse mellem resultaterne.
Begge undersøgelser har deres svage punkter: EuroNCAP er sammenlignelig på
tværs af biler indenfor samme klasse - men ikke på tværs - og dækker ikke
alle typer uheld. Folksams statistik har mange usikkerhedsfaktorer og dækker
kun biler, der har været involveret i et stort antal uheld, hvorfor
bilmodellerne forlængst er udgået i mange tilfælde.

Fra : Henrik B.

Dato : 24-06-04 18:39

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jo
> også forklare det ringe resultat i EuroNCAP.

Det er korrekt at den er baseret på Vectra A. Men bunder er stadig
forstærket og meget stærkere end på Vectra'en. Hvilket også bevises af
svenske Folksam. Du kender allerede min holdning til EuroNCAP.

> Jo - den ligner en Saab - og er det også i højere grad end f.eks. 9-2 og
> 9-7 - men en svensk bil kan man efterhånden dårligt kalde den - specielt
> ikke med en Opel-motor.

Den eneste Opelmotor der er i Saab's program er i den nye 9-3 SS. Det er den
1,8i uden turbo.

M.v.h.

Fra : KASO

Dato : 24-06-04 20:13

> [...]

> forstærket og meget stærkere end på Vectra'en. Hvilket også bevises af
> svenske Folksam. Du kender allerede min holdning til EuroNCAP.

Jo-da
(Men den deles ikke af Folksam, som du henviser til)

> Den eneste Opelmotor der er i Saab's program er i den nye 9-3 SS. Det er
den
> 1,8i uden turbo.

Nu var det V6'eren i den gl. 900, der var på tale, og som jeg hentydede til.
Nu om stunder er det Opel, der låner motorer hos Saab.

Fra : Henrik B.

Dato : 24-06-04 21:11

> Nu var det V6'eren i den gl. 900, der var på tale, og som jeg hentydede
til.

Ja, som fik en kort levetid i Saab-regi.

> Nu om stunder er det Opel, der låner motorer hos Saab.

Jep - hvorfor mon.

M.v.h.

Fra : KASO

Dato : 24-06-04 22:03

> "KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> til.
>
> Ja, som fik en kort levetid i Saab-regi.

> Jep - hvorfor mon.

Iflg. seneste nr. af Bilmagasinet: For at få brændt noget benzin af

(Jeg synes aldrig før at have hørt at Saab's motorer skulle være specielt
tørstige (ifht. ydelse m.m.) - er det "normalt", eller har journalisten bare
en specielt tung fod (og en tung Vectra stc.)?)

Gad vide, hvad Opel selv skal lave på motorsiden, hvis de skal låne
benzinmotorer hos Saab og dieselmotorer hos Fiat for at få noget, der du'r

(Ja-ja - jeg ved godt, at de har masser af andre motorer selv - jeg kunne
bare ikke dy mig )

Fra : Karsten Andersen

Dato : 25-06-04 12:20

Thu, 24 Jun 2004 23:02:36 +0200, skrev KASO, på 30 linier, i
<40db416b$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

>Gad vide, hvad Opel selv skal lave på motorsiden, hvis de skal låne
>benzinmotorer hos Saab og dieselmotorer hos Fiat for at få noget, der du'r

Det er da kun den lille 1,3 diesel der er fra Fiat.
Mener da Saab har kørt med Opel Diesel også.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : KASO

Dato : 26-06-04 09:06

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Thu, 24 Jun 2004 23:02:36 +0200, skrev KASO, på 30 linier, i
> <40db416b$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

> Det er da kun den lille 1,3 diesel der er fra Fiat.
> Mener da Saab har kørt med Opel Diesel også.

Jeg mener da også de kraftigere 1.9JTD motorer har fundet vej...

Saab kører svjh. med Isuzu diesel - jeg har ikke styr på om Fiats diesel'er
også er nået til Saab.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 26-06-04 11:21

ter hvad jeg ved harSat, 26 Jun 2004 10:05:58 +0200, skrev KASO, på 21
linier, i <40dd2e64$0$176$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

> [...]
>
>Jeg mener da også de kraftigere 1.9JTD motorer har fundet vej...
>
>Saab kører svjh. med Isuzu diesel - jeg har ikke styr på om Fiats diesel'er

Efter hvad jeg ved har opel en 1,3 fiat diesel
1,7 Isuzu diesel
og deres egne 2,0 og 2,2
Hvor skulle de bruge en 1,9 JTD motor?

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 22:14

> [...]
> ikke mondeo'en også er hurtig nok? Så må jeg se om jeg bide min
> modstand mod Ford i mig længe nok til at prøve en tur i den :)

Desuden er det ret enkelt selv at tune mondeo'en op til 200 HK for ca 10.000
Kr med ORIGINALE Ford ST200 dele

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 21-06-04 22:52

> Desuden er det ret enkelt selv at tune mondeo'en op til 200 HK for ca
10.000
> Kr med ORIGINALE Ford ST200 dele

Ja, det er sgu en dyr tuning.

M.v.h.

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 22-06-04 07:30

On Mon, 21 Jun 2004 23:52:08 +0200, "Henrik B."

Hahah. turbo-folket slår til igen :P
--
Beowulf

Fra : Henrik B.

Dato : 22-06-04 18:49

Fra : Per Rasmusssen

Dato : 21-06-04 23:08

> [...]
> ikke mondeo'en også er hurtig nok? Så må jeg se om jeg bide min
> modstand mod Ford i mig længe nok til at prøve en tur i den :)

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=228600095&page=2

Per Rasmussen

Volvo V70 2,4T

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-04 07:32

"Per Rasmusssen" <æøåperson@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=228600095&page=2

Ja, det er deprimerende... :/

Min svoger kører i en Calibra - "Last Edition", den gav han den nette sum af
30.000 kroner for.

Eneste fejl ved den er at læderkabinen er hvid - og rattet sidder i den
forkerte side....

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 22-06-04 07:32

>http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=228600095&page=2

Njah.. dejlig bil. Men prisen? Og derudover.. pladsen? hehe. Hvis du
læste min oprindelige tråd ville du også vide, at der var noget med en
barnevogn. Der skal man vist have en trailer med, hvis den skal med
sammen med calibra'en :)
--
Beowulf

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-04 07:42

> [...]
> læste min oprindelige tråd ville du også vide, at der var noget med en
> barnevogn. Der skal man vist have en trailer med, hvis den skal med

Det kan lade sig gøre Tror jeg, jeg ved faktisk ikke om de bruger
barnevogn længere, eller om det udelukkende er en klapvogn de ræser rundt
med...

Svoger har sådan en.... Med barnestol bag i ;)

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 22-06-04 08:13

On Tue, 22 Jun 2004 08:41:50 +0200, "Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk>
wrote:

> [...]
>med...
>
>Svoger har sådan en.... Med barnestol bag i ;)

haha.. se DET synes jeg ville se overordentligt mærkeligt ud i sådan
en svend.
--
Beowulf