dvd til tv ??
Fra : Jim

Dato : 20-06-04 20:14

Hej gruppe.

Er der nogen her der kan fortælle mig hvordan jeg får en dvd film,
Fra dvd-drevet til tv'et via tv-out.
Helst uden at d har synlig effekt på computer skærmen.
Alle instillinger ønskes beskrevet....

Min hardware:

Intel 2,6 & 2,4 Ghz
Begge med
1 GB DDR pc 2700 ram
GFX 5900 XT

Og begge med Win XP pro

Hvad skal der til?
Hilsen Jim

Også postet i dvd-drev

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-04 17:56

Jim wrote:
> Hej gruppe.
>
> Er der nogen her der kan fortælle mig hvordan jeg får en dvd film,
> Fra dvd-drevet til tv'et via tv-out.

Hvad er problemet helt præcist? Har du noget billede på TV'et? Hvilken
DVD software bruger du?

Du kan 'trække' DVD afspiller vinduet over på TV'et med musen. Eller du
kan inde fra driverindstillingerne sætte dit DVD afspillerprogram til
altid at starte på den sekundære skærm (TV'et).

> Helst uden at d har synlig effekt på computer skærmen.

Hvad mener du med det?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jim

Dato : 28-06-04 04:47

Der er billede på tv'et men det er clone eller udvidet skrivebord.

Jeg ville gerne have at den starter op på tvét som standard..

& med:
Helst uden at d har synlig effekt på computer skærmen.
Mener jeg så jeg kan spille imens uden at PowerDVD kører i bagrunden på
computerskærmen...

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-06-04 19:59

Jim wrote:
> Der er billede på tv'et men det er clone eller udvidet skrivebord.
>
> Jeg ville gerne have at den starter op på tvét som standard..

Hvad for en 'den'...? Filmen?

> [...]

Hvad mener du med det?

> Mener jeg så jeg kan spille imens uden at PowerDVD kører i bagrunden

Det er ikke sikkert du kan det. Du kan heller ikke starte to spil op
samtidigt og køre et på hver skærm. Du kan normalt kun bruge programmer
der kører i et vindue på din primære skærm samtidigt med at du viser en
film via TV-out. Eller omvendt.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.