Thunderbird sidste thread bliver altid exp~
Fra : Peter Binderup

Dato : 20-06-04 17:19

Er der nogen mulighed for at slå det fra?

sådan at alle trådene er collapsed fra start af.

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 17:23

Peter Binderup wrote:

> Er der nogen mulighed for at slå det fra?

Den "sidste thread"
Hvilken mener du?

> sådan at alle trådene er collapsed fra start af.

Jeg collapsede bare mine og afsluttede TB, så var de sådan da jeg
startede det igen.
Du kan evt. bruge * og \ til at expande og collapse dem.

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Peter Binderup

Dato : 20-06-04 17:38

Søren Løbner wrote:

> Den "sidste thread"
> Hvilken mener du?

Når jeg går fra nyhedsgruppe til nyhedsgruppe så "auto" expander den
altid den sidste thread - det er som om der er en bug i en program løkke
(vel et rekursivt kald for at lave trådene)

> Du kan evt. bruge * og \ til at expande og collapse dem.

ja men nu er det irriterende at jeg skal gøre dette _hver_ gang jeg går
ind i en gruppe for at læse indlæg

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 17:42

Peter Binderup wrote:
> ja men nu er det irriterende at jeg skal gøre dette _hver_ gang jeg går
> ind i en gruppe for at læse indlæg

Det kan du såsandelig have ret i, prøv at søg/spørg i
http://forums.mozillazine.org/index.php?c=4

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 17:48

Hov det var http://forums.mozillazine.org/index.php?c=8 du skulle have.

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Anders Lund

Dato : 12-07-04 15:25

Peter Binderup wrote:

> Er der nogen mulighed for at slå det fra?
>
> sådan at alle trådene er collapsed fra start af.

Inde i Options -> General er der noget som hedder "Remeber the last
selected message". Det er nok den der gør det.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk