Strækmærker
Fra : M jensen

Dato : 20-06-04 16:05

Hej
Jeg har en del strækmærker på maven og el del op langs siden. Kan man
fjerne/mindske dem med noget creme eller noget andet.
Mvh M. Jensen

Fra : Mette

Dato : 20-06-04 18:40

"M jensen" <kola@hypo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har en del strækmærker på maven og el del op langs siden. Kan man
> fjerne/mindske dem med noget creme eller noget andet.
> Mvh M. Jensen

Cremer er ligesom et køkken: "låger" og skuffer

Der er faktisk ikke noget du kan gøre, da skaden er sket i underhuden, hvor
ingen creme kan trænge ned. Sol kan gøre striberne lysere, men hvis man
bliver for mørk, så kommer man til at ligne en zebra
Mit råd er: acceptér det som en helt naturlig del af din krop. Jeg har
ekstremt mange strækmærker efter overvægt og fødsel, og da jeg ikke kan gøre
noget ved det, så har jeg accepteret, at sådan ser jeg altså ud. Jeg bliver
aldrig en Britney Spears, men jeg er nu dejlig alligvel...

Fra : Bong

Dato : 23-06-04 18:09

Jeg så i et dansk tv program på et tidspunkt omkring hvordan strækmærker kan
fjernes eller minskes.

Det sker på privat hospitaler hos plastic"kiruger" af flere behandlinger som
forgår på denne måde. Man får noget specielt creme(fås ikke i håndkøb) dette
skal bruges sammen med en speciel laser behandling som går ind og ændre
farven i strækmærkerne. Men behandlingen kan først begyndes når
strækmærkerne ikke er røde og hævet. Det vil sige hvis de er kommet pga.
overvægt som ved mig selv. Så skal man være begyndt vægttab så de
formindskes. Behandlingen er desværre rimelig dyr og man ved ikke helt hvor
mange behandlinger det kræver pga. forskellige hudtyper m.v. Men mit råd er
at kontakte et privat hospital eller en "plastic" klinik. for at høre
nærmere.

Mvh. Niels

Fra : Dorte og Bill Malmgr~

Dato : 08-08-04 15:19

Hej M

Jeg er forhandler af nogle produkter, der er fremstillet på
naturens egne produkter. Jeg har også nogle cremer der kan
formindske dine strækmærker samt stramme huden lidt op.

se mere på hjemmesiden www.dobima.dk eller send mig dit
telefonnummer, så ringer jeg dig op helt uforpligtende.

Hilsen Dorte Malmgren

Fra : Jens Jensen

Dato : 10-08-04 15:02

"Dorte og Bill Malmgren (slet ZIHIV)" <dobima@ZIHIVc.dk> skrev i en
meddelelse news:10919748680.54846202238847@dtext.news.tele.dk...
> Jeg er forhandler af nogle produkter, der er fremstillet på
> naturens egne produkter. Jeg har også nogle cremer der kan
> formindske dine strækmærker samt stramme huden lidt op.

Får M sine penge tilbage, hvis det ikke virker?