Ford Excursion
Fra : Claus Friis

Dato : 20-06-04 15:30

Hvad skal man mon slippe for en Ford Excursion i Danmark? - kan man
overhovedet købe sådan en eller er det en af den slags 'amerikaner'-biler
som ikke er tilladt at importere pga størrelsen.

Se billede i dk.binaer

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-06-04 20:34

Hej!

Claus Friis wrote:

> Hvad skal man mon slippe for en Ford Excursion i Danmark? - kan man
> overhovedet købe sådan en eller er det en af den slags 'amerikaner'-biler
> som ikke er tilladt at importere pga størrelsen.

Dem har jeg set på danske plader, så det kan man godt. Det er _godt_ _nok_ et
stort skrummel :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-06-04 20:54

"Claus Friis" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvad skal man mon slippe for en Ford Excursion i Danmark? - kan man
> overhovedet købe sådan en eller er det en af den slags 'amerikaner'-biler
> som ikke er tilladt at importere pga størrelsen.

kig på http://www.usvan.dk/prisliste/prisliste.asp?mode=view&PrisListeID=24
og http://www.usvan.dk/prisliste/prisliste.asp?mode=view&PrisListeID=23 alt
efter hvilken model det er

--

> [...]