Kur i 2mdr
Fra : peet_dk

Dato : 20-06-04 14:21

Jeg har ikke mulighed for motion i juli og august måned (dvs. ikke andet end
de 30 min. man jo skal have)

Og min vægttab er pt. bygget på 1½ times motion. Og et par små justeringer i
kosten. Ikke fordi jeg lever usundt e.l. Men jeg "går ikke op" i kosten, på
samme måde som man skal gøre hvis man ikke dyrker så meget motion.

Da det kun er 2 måneder kan det vel godt være Atkins? Det er jo kun når det
er igennem længere tid at den ikke er sund. Evt. en kogebog I kan anbefale?

Evt. andre I kan anbefale? Det gør ikke noget den er lidt skrap ;) Da det jo
kun er 2 måneder, hvorefter jeg jo begynder i motionscenter og begynder at
forbrænde mere.

--
-
peet_dk was here

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-06-04 09:11

[peet_dk | Sun, 20 Jun 2004 15:21:24 +0200]

>Da det kun er 2 måneder kan det vel godt være Atkins? Det er jo kun når det
>er igennem længere tid at den ikke er sund. Evt. en kogebog I kan anbefale?

Jo, det kan det godt. Det er en skrøne at Atkins er usundt over længere tid
- Atkins skriver jo ingen steder at man gennem hele livet udelukkende skal
leve af kød og flødeostekage...

Men som alle andre dieter/levevaner gælder det at det ikke er optimalt at
tage en "hård tur" 1-2 måneder og derefter begynde igen at spise/leve som om
intet var hændt...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : peet_dk

Dato : 21-06-04 10:16

> [...]
> tage en "hård tur" 1-2 måneder og derefter begynde igen at spise/leve som

Det er jeg klar over, men så længe jeg motionere hvilket jeg kommer til
efter de 2 måneder. Så tror jeg kroppen har godt af at få en "hård tur" også
starte på en frisk om de 2 mdr. I stedet for at forsætte med at spise som
jeg gør nu, hvor jeg knokler, og evt. tage på.

Har overvejet nupo, da den er anbefalet pga. den har en masse protein. (som
mange af de andre pulverkure ikke har)