Xnews hjælp
Fra : jane

Dato : 20-06-04 14:04

Jeg har sat Xnews til at splitte skærmen vandret, og det gør den også
hvergang når jeg henter news fra "Tele2" og "Teranews", men når jeg henter
fra "Easynews" viser den fuld skærm, så kan jeg fjerne fluebenet under
menuen View/Full Screen, så er den OK skærmen delt vandret, men næste gang
jeg starter Xnews og bruger "Easynews", så er fluebenet kommet tilbage og
der vises atter fuld skærm.

Håber nogen kan hjælpe mig med at løse dette irriterende problem.
--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Rudi Stegen

Dato : 20-06-04 16:13

Hej jane, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg har sat Xnews til at splitte skærmen vandret, og det gør den
> også hvergang når jeg henter news fra "Tele2" og "Teranews", men
> når jeg henter fra "Easynews" viser den fuld skærm

Prøv F1 (setup) -> afmærk Easynews ved serverlisten -> Display-fanen og
sæt flueben de rigtige steder øverst til højre.

Det burde være nok.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jane

Dato : 21-06-04 16:14

Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk> wrote in

> Prøv F1 (setup) -> afmærk Easynews ved serverlisten -> Display-fanen og
> sæt flueben de rigtige steder øverst til højre.
>
> Det burde være nok.
Ja, det burde det, men det virker ikke, jeg har flueben de steder du
nævner.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-06-04 21:43

> Ja, det burde det, men det virker ikke, jeg har flueben de steder
> du nævner.

Det lyder meget rigtig underligt. Hvis ingen kommer med en løsning her,
så prøv evt. <news:news.software.readers>.

Der må være mange, der bruger kombinationen Easynews/Xnews, da både
serveren og klienten er ret anvendt. En rimelig overlapning *må* der
næsten være.

--
Hygge fra Århus - Rudi