"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
news:NS1Bc.15256$Vf.847792@news000.worldonline.dk...
>
> "TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
> news:CQ1Bc.15255$Vf.847990@news000.worldonline.dk...
>
> Kig lige i dk.teknik.satellit
Der har jeg fulgt lidt med på det seneste - der står ikke noget om evnt.
rep. Kun at der er andre der har oplevet det samme.
Til orientering kan jeg så oplyse at Viasat Supporten mente at det ville
koste et beløb - men ikke vidste hvor meget.
Og .. Nååja ... det er atter en død Sagem
(Sagem kan *kun* køre Viasat - der er intet alternativ)
Men det er faktisk ikke det som det handler om.
Spørgsmålet er om man påtager sig en forpligtelse som udbyder, når man
leverer en firmware/software som kunden ikke har mulighed for at fravælge,
hvis man fortsat ønsker at anvende udstyret - og hvor det viser sig at
softwaren medfører at udstyret skal til rep. efterfølgende.
I princippet kunne det ligeså godt have været f.eks. Microsoft som
automatisk installerede en ny BIOS ved Windows Update, fordi Microsoft
fremover kræver en speciel type BIOS for at kunne køre Windows, idet Windows
ellers vil ophøre med at fungere efter 3 måneder.
Man siger OK under Windows Update - BIOS opdateres og efterfølgende virker
PC'en ikke mere.
--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.
Hvorfor skal man skrve svaret under det man svarer ?