Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nu er jeg blevet 70...og vil downclocke mi~
Fra : _paul

Dato : 19-06-04 19:51

Jeg har en PIII maskine med XP og et Geforce2ultra grafikkort. 2D skærmbilledet er
perfekt.
Jeg har en ide om at jeg skulle kunne undvære grafikkortblæseren hvis jeg samtidig
downclocker core og ram lidt. Nu kører kortet med 250MHz på core og 458MHz på de 64MB
ram
Jeg laver kun kontorarbejde på min PC. Min monitor er en 17" TFT som nøjes med 60Hz
refresh rate.

Jeg har installeret Rivatuner, men jeg kan ikke se hvordan man underclocker....

Fra : Thomas Hansen

Dato : 20-06-04 08:35

On Sat, 19 Jun 2004 20:50:33 +0200, _paul <getNOSPAM@get2net.dk> wrote:

> [...]
> nøjes med 60Hz
> refresh rate.
>
> Jeg har installeret Rivatuner, men jeg kan ikke se hvordan man

Hej

Brug Nvidia Coolbits.reg det er klart det letteste. Så kan du sætte
hastigheden både op og ned.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"