I Silende regn kom kortet i hus !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-06-04 14:02

Jepsen efter at have siddet og ventet på en totalt nervøs/stresset kæreste i
en "evighed" i silende regn og store vandpytter kom Bonnie pigen endelig
tilbage UDEN kørekort, men med en lap papir med et pænt lille b + A Så i kan
tro vi er bare lykkelige hun skal ikke længere side bagpå og må køre selv,
Solen skinner igen i Malmø og vi skal ud og trille senere idag, på hver sin
Mc.
Det bliver Bare SÅ fedt !!

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 19-06-04 14:20

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> writes:

> [...]
> Solen skinner igen i Malmø og vi skal ud og trille senere idag, på hver sin

Tillykke. Det har virkelig også plasket ned her i Malmåo idag.

God (og tør) tur!

/Kai
Hermodsdal, Malmø

Fra : Dan

Dato : 19-06-04 18:53

"> > Jepsen efter at have siddet og ventet på en totalt nervøs/stresset
kæreste i

> Tillykke. Det har virkelig også plasket ned her i Malmåo idag.

Og i Danmark også..

mvh
dan

Fra : Palle

Dato : 19-06-04 18:56

> Solen skinner igen i Malmø og vi skal ud og trille senere idag, på hver sin
> Mc.

Vi vil med ... Dog på een mc.... Frisk på en tur i morgen (hvis det er
tørvejr) ???

Palle - Daytona, Malmö

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-06-04 21:15

Deet er vi sq hehe

073 58 333 45

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 19-06-04 21:59

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> writes:

Meetoo

040 216 214

Kai - Retter, Malmö

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-06-04 14:26

Eg Egemarke wrote:

> Det bliver Bare SÅ fedt !!

Tillykke! Ikke mindst til dig, der bliver fri for "strafvægten"

--
Tony

Fra : Eg Egemarke

Dato : 20-06-04 17:53

Hmprf

tror du ikk at hun ikk ka nå jorden på den Nx650 Dominator så "desværre" er
hun altså "nøødt" til at køre på min Cbr 1000 F indtil hendes egen er
klar....
Nå skidt vi har lige haft Jordens dejligste tur på næsten 280 Km rundt i
Skåne !!