Omkring næringsbrev/Alkoholbevilling
Fra : Bj@rne

Dato : 19-06-04 11:08

Hejsa Gruppe

Mig og kæresten vil til at starte som forpagtere af en mellemting mellem
grillbar og restauration.. kan man sige.

Vi har jo ansøgt om næringsbrev og alkoholbevilling hos ribe politi.
Mit spørgsmål går på om nogen har erfaring for hvor lang tid det tager
før det går igennem. Jeg vil jo påstå at bevillingskontoret jævnfør
paragraf 17 stk 2 i restaurationsloven kan udstede en midlertidig
bevilling stort set med det samme.
Men madammen som sidder på bevillingskontoret siger at det gør de
først når de VED at bevillingsnævnet vil godkende Ansøgningen??????? Pis
med hende siger JEG! For hvis det er tilfældet kan det jo gøre ligemeget
med den midlertidige bevilling.. Men hvad mener i og hvad er jeres erfaring.
Og så skal det lige siges at det er et turistpræget sted vi har gang
i, og så kan det jo ikke hjælpe noget at vi skal gå og vente på at de
får sig nullet færdige med deres papirer og møder.

Mange hilsner Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-04 14:51

> Men madammen som sidder på bevillingskontoret siger at det gør de
> først når de VED at bevillingsnævnet vil godkende Ansøgningen???????

Vil du da gerne have en tilladelse, der efterfølgende bliver trukket
tilbage, så evt. investeringer i mellemtiden er spildt?

hilsen
Uffe

Fra : Bj@rne

Dato : 24-06-04 16:03

Uffe Kousgaard wrote:

> Vil du da gerne have en tilladelse, der efterfølgende bliver trukket
> tilbage, så evt. investeringer i mellemtiden er spildt?
>
> hilsen
> Uffe

Hvis Jeg vil løbe den risiko er det da MIT ansvar. Ikke politiets.
Til deres forsvar må jeg hellere sige at jeg nu har fået den
midlertidige. JUBII SSS