Syn af Bandit med Leo Vinci udstødning
Fra : Anna

Dato : 18-06-04 19:34

Hejsa

På min nyindkøbte fine Bandit sidder der en uoriginal Leo Vinci
sportsudstødning - hvordan får jeg den igennem synet? Er der nogen der
har en tüv godkendelse på sådan en fætter?

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 18-06-04 19:46

> [...]
> sportsudstødning - hvordan får jeg den igennem synet? Er der nogen der
> har en tüv godkendelse på sådan en fætter?

Hej Anna
Hvis det er i nærheden af Holstebro, må du da gerne låne min original udst.

MVH Ove (som stadigt mangler data vedr.ventiljustering på 91er gsxr750)

Fra : Anna

Dato : 18-06-04 20:11

"Ove Jakobsen" <ovejakobsen@mailDOTdk> wrote:

> Hej Anna
> Hvis det er i nærheden af Holstebro, må du da gerne låne min original udst.
>
> MVH Ove (som stadigt mangler data vedr.ventiljustering på 91er gsxr750)

Perfekt. Det er simpelthen bare så sødt af dig at tilbyde Jeg kommer
pr. 1/7 til at bo i Struer så det kan jo slet ikke være nemmere Det
er jeg meget meget glad for at høre. Jeg har ikke dato for syn endnu, da
jeg først har købt den her til aften, men jeg skriver igen så snart jeg
ved noget mere Køre du selv med originalen eller er det een du har
liggende?

Mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 18-06-04 21:45

> Perfekt. Det er simpelthen bare så sødt af dig at tilbyde Jeg kommer
> pr. 1/7 til at bo i Struer så det kan jo slet ikke være nemmere >
> Mvh
> Anna

Hæ Hæ
Ove er med i en fed MC-Klub i Struer, www.wildwildwest.dk

Den er ved at være fyldt til randen med gamle Bandit stumper, og cykler
De er sågar nittet fast i loftet, derfor har vi hjelm på indedøre, når han
har været på spil igen.....

kom du bare i klubben en onsdag, og hent noget af vores ophængte
stumpemarked

Hilsen Gasse / WildWildWest MC

CU

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 18-06-04 22:45

> [...]

> har været på spil igen.....
>
> kom du bare i klubben en onsdag, og hent noget af vores ophængte

HOV HOV
Det er sgu da kun Honda stumper,der hænger der. Mine ædle suzuki dele er
skam bag lås og slå på min egen matrikel
Og min velpassede køre pænt cykel 600Fer er overladt til en anden glad og
intuastisk (det er godtnok en af de svære) ejer)))))

Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 18-06-04 23:19

> [...]
> Og min velpassede køre pænt cykel 600Fer er overladt til en anden glad og
> intuastisk (det er godtnok en af de svære) ejer)))))

Tænte nok det var en Honda.... i loftet..
(Den drypper olie)

Næste gang hænger du Vuk's Honda da da daaaaaaa derop......
med støtte fra Motul og Auto-85
LOL....

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 18-06-04 23:32

> Næste gang hænger du Vuk's Honda da da daaaaaaa derop......
> med støtte fra Motul og Auto-85
> LOL....

Jaae men det er jo ikke så nemt.
Det kræver jo at jeg er meget hurtig, for at nå det ind i mellem værksteds
besøgene.
VT1100 er ligesom et blinklys, nu virker den, nu virker den ikke, nu virker
den ,nu virker den ikke ,nu virker den ,nu virker den ikke.
Forskellen er bare at VTern virker kun en uge, og virker ikke 2mdr,virker
1måned virker ikke 3mdr osv osv

Fra : Anna

Dato : 19-06-04 19:25

> [...]
> Og min velpassede køre pænt cykel 600Fer er overladt til en anden glad og
> intuastisk (det er godtnok en af de svære) ejer)))))

Perfekt Klubhuset lyder som et godt sted - der må jeg prøve at møde
op Det vil jeg glæde mig meget til.

Jeg er på Sjælland ind til den 1/7 så det bliver allerførst i Juli? Sker
der noget jeg bør møde op til i klubben?

Ha en fortsat god weekend, alle

Mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 19-06-04 08:23

<gasse@ZEROCRAPsccd.dk> skrev
> Hæ Hæ
> Ove er med i en fed MC-Klub i Struer, www.wildwildwest.dk
>
> Den er ved at være fyldt til randen med gamle Bandit stumper, og cykler

Thumps up!! DET er sgu go stil

Kim..
http://www.thormc.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=24

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 18-06-04 22:59

Køre du selv med originalen eller er det een du har
> liggende?
>
> Mvh
> Anna
>
> --
Nej det er bare en jeg har liggende,men kom du roligt forbi klubben, som
Gasse skriver.
Så ordner vi sagtens det.
Der er forresten Wild Wild træf på Damgårdsvej ( ved klubben) den 3.
weekend i august med hoppeborg til ungerne lørdag, og lidt øffe på spid samt
en sjat øl til alle der kommer forbi.
I år arbejdes der kraftigt på at få et par skrålhalse og tarmspillere både
fredag og lørdag.
Det der med pladevenderne fra sidste år, bliver ikke gentaget.
Som sadvanligt vil øllet blive kastet i grams, til den horrible sum af 20
danske kroner naturligvis for 3 stk.

Vi ses Ove Bandit 600+

Fra : Soren LH

Dato : 19-06-04 11:25

"Ove Jakobsen" <ovejakobsen@mailDOTdk> skrev i en meddelelse

> Det der med pladevenderne fra sidste år, bliver ikke gentaget.
> Som sadvanligt vil øllet blive kastet i grams, til den horrible sum af 20
> danske kroner naturligvis for 3 stk.

Hov, hvad med min brors band, (som jeg også er med i nogen gange)
De er lige nede fra Bremdal... og han kører SR, DT og VFR

Det ku da være skægt...

Søren

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-06-04 11:31

"Soren LH" <lindholt@NOJUNKperson.dk> skrev i en meddelelse
> "Ove Jakobsen" <ovejakobsen@mailDOTdk> skrev i en meddelelse
> Hov, hvad med min brors band, (som jeg også er med i nogen gange)
> De er lige nede fra Bremdal... og han kører SR, DT og VFR

Åh ja, dem glemmer jeg aldrig!

"We'll play anything you want, as long as it's blues..."

Rittig

Fra : Anna

Dato : 24-06-04 16:45

> [...]

> Det der med pladevenderne fra sidste år, bliver ikke gentaget.
> Som sadvanligt vil øllet blive kastet i grams, til den horrible sum af 20

Hej Ove

Det lykkedes mig at få cykelen indregisteret - den var sidst synet for
netop 2 år siden så det gik faktisk uden at den skulle synes Det var
rent held at jeg nåede det inden den skred på datoen. Jeg synes at jeg
har lært at man skulle syne mc'en hver gang den skifter ejer? Men det må
jo være forkert...

Du får i hvert fald rigtig mange tak for tilbudet om hjælp. Jeg må vist
hellere kikke ned forbi klubben alligevel når jeg får flyttet til Struer
pr. 1/7, det ser ud på hjemmesiden at i har det sjovt

/Anna
--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 24-06-04 21:51

.. Jeg må vist
> hellere kikke ned forbi klubben alligevel når jeg får flyttet til Struer
> pr. 1/7, det ser ud på hjemmesiden at i har det sjovt

Do ska vær vælkomen.
Det er faktisk tyndet meget ud i Banditterne og pigerne, så du vil da helt
klart hjælpe på balancen

MVH Ove pt. den eneste Bandit i W.W.West

Fra : Armand

Dato : 19-06-04 15:21

Anna <notworking@mail.dk> skrev i en
> Hejsa
>
> På min nyindkøbte fine Bandit sidder der en uoriginal Leo Vinci
> sportsudstødning - hvordan får jeg den igennem synet? Er der nogen der
> har en tüv godkendelse på sådan en fætter?

Hvad skal du med en TÜV-godkendelse? Selv det originalt monterede system kan
dømmes ude p.g.a. larm, og det vil dit Leo Vinci også kunne uanset hvor
mange papirer du stiller med :-|

--
Armand.