att. Tl 1000 S ejere
Fra : Anders Paulsen

Dato : 18-06-04 19:17

Er der nogle her NG, der har haft problemer med at nå driftstemp ( ca. 80
grader) på deres tls ( særligt 97´eren). Min har fået opdateret termostaten,
men det kræver nærmest en times køkørsel for at nå driftstemp. Ved
langturskørsel ligger temp og svinger fra 55-60 grader. Den tidligere ejer
fik at vide ( efter omskiftning af termostaten) at displayet vill vise en
anden og lavere temp. end den der reelt er i motoren. Men for mig og se er
det et problem idet ECU´en vil tro at motoren er kold og derfor føre til en
federe blanding i indsprøjtningen. Så kort sagt igen; er der nogle som har
haft problemet og/ eller kender en måde til at omgå det?

Anders TLS 97

Fra : Janner

Dato : 18-06-04 20:31

"Anders Paulsen" <atp_sessions@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> federe blanding i indsprøjtningen. Så kort sagt igen; er der nogle som har
> haft problemet og/ eller kender en måde til at omgå det?

Hej

Jeg havde selv en 97'er ... og fik opdateret termostaten herefter var der
ingen probloem i at nå nprmal temp når vejret vat + 15 grader. Når der var
under brugte jeg lidt tape på køleren.... Ved ikke om du kan bruge denne nfo
til noget

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk
CBR929R

Fra : S.G

Dato : 19-06-04 00:13

Min ligger over 60 så snart motor er nogenlunde varm.
motorvej omkring 65
gerne omkring de 85-90 ved bykørsel. Af og til omkring de 100 afhængig af
vejr. På varme dage slår blæser til
Tror ikke du skal være så bekymret over det.

Et alternativ er at tape noget af køleren til