Wooooohoooo: MC køb
Fra : Anna

Dato : 18-06-04 18:02

Så skete det: Jeg fik købt min første MC Har investeret i en Susuki
Bandit 600 fra 96, den er meget velkørende og jeg er klar over at jeg
har fundet mig en rigtig god cykel til pengene

Go cykeltur til jer alle efter kampen

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 18-06-04 18:30

Anna wrote:
> [...]
> Susuki Bandit 600 fra 96, den er meget velkørende og jeg er klar over
> at jeg har fundet mig en rigtig god cykel til pengene

Stort tillykke herfra!
Den bliver du helt sikkert glad for
Kig ind på: http://groups.msn.com/DanskSuzukibandit6001200
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Lars Andersen

Dato : 18-06-04 19:13

Også et stort tillykke herfra og velkommen, har også lige selv købt MC...
Dog en GPZ500S, 95'er

Fra : Stefan Clausen

Dato : 18-06-04 22:56

Ja stort tillykke

Jeg er ved at tage kørekort til bil og MC, og overvejer kraftigt at købe mig
en MC.

/Stefan

Fra : André T.

Dato : 19-06-04 00:10

Te-løk' med cyklen

-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
...IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..

Fra : Soren LH

Dato : 19-06-04 11:22

> [...]
> Bandit 600 fra 96, den er meget velkørende og jeg er klar over at jeg
> har fundet mig en rigtig god cykel til pengene

Tillykke med det, fornuftigt valg lyder herfra... PerP var så venlig at låne
mig sin til en ferietur til Norge for et par år siden...
Bortset fra at fjedrene er bløde som smør, og jeg fik overlæsset den, gik
det meget godt...

Kampen sov jeg til foran storskærmen ved det store SPEEDWAY stævne på
væddeløbsbanen... behøver jeg sige Mads Motortosse Lund og Jan vandt deres
klasse, og Nicki Pedersen vandt sin ??

Søren

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-07-04 01:49

notworking@mail.dk (Anna) writes:

> Så skete det: Jeg fik købt min første MC Har investeret i en Susuki
> Bandit 600 fra 96, den er meget velkørende og jeg er klar over at jeg
> har fundet mig en rigtig god cykel til pengene

Tillykke med cyklen (også selv om jeg er sent på den) ... sådan en
Bandit er jo noget nær den fedeste cykel der findes

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Anna

Dato : 04-07-04 06:55

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> wrote:

> Tillykke med cyklen (også selv om jeg er sent på den) ... sådan en
> Bandit er jo noget nær den fedeste cykel der findes

Jo tak Jeg har jo haft cyklen i et par uger nu og er totalt solgt.
Den er herre sej at køre på Desværre har jeg lige opdaget at der var
blevet fusket med det ene sidespejl, som ikke kan justeres - så jeg har
lige bestilt nogle nye fra louis.de og har desuden haft cyklen til
totalt serviceeftersyn, så den spiller bare

kh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-07-04 16:01

Anna wrote:

> [...]
> jeg har lige bestilt nogle nye fra louis.de og har desuden haft
> cyklen til totalt serviceeftersyn, så den spiller bare

Dejligt! Men skal vi andre ikke også nyde synet af den?

Ind og læg den på www.dfmc.dk! :D

--
Tony
DFMC.dk væpmahstøh

Fra : Anna

Dato : 06-07-04 08:01

Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> Dejligt! Men skal vi andre ikke også nyde synet af den?
>
> Ind og læg den på www.dfmc.dk! :D

Det må jeg så prøve at få gjort

/anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Anna

Dato : 06-07-04 15:46

Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> Dejligt! Men skal vi andre ikke også nyde synet af den?
>
> Ind og læg den på www.dfmc.dk! :D

God ide Sej side, havde faktisk ikk engang set den endnu fy fy
skamme mig... Nå men profilen er oppe:

http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=672

ses
Anna
--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Freddy Lang

Dato : 06-07-04 22:21

Anna wrote:

> God ide Sej side, havde faktisk ikk engang set den endnu fy fy
> skamme mig... Nå men profilen er oppe:
>
> http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=672

Jep, det er altid rart at få sat ansigt på, både på modellen (motorcyklen)
og chaufføren (også en pæn model).

> ses
> Anna

Ja, forhåbentlig da. Træf kan altid anbefales til at ses, eksempelvis det
nært forestående Træf På Toppen i Skagen, i den kommende weekend.
Ses vi der?

--

Freddy
SV-R

Fra : Anna

Dato : 07-07-04 07:50

Subject: Re: Wooooohoooo: MC køb
From: "\"Freddy Lang\"" <zierra@[FJERNDETTE]mail.dk>
Newsgroups: dk.fritid.motorcykel
Date: Tue, 6 Jul 2004 23:20:43 +0200

>Jep, det er altid rart at få sat ansigt på, både på modellen
(motorcyklen)
>og chaufføren (også en pæn model).

Takker Tager det som en kompliment - men måske mangler der bare
piger her omkring

>Ja, forhåbentlig da. Træf kan altid anbefales til at ses, eksempelvis
det
>nært forestående Træf På Toppen i Skagen, i den kommende weekend. >
Ses vi der?

Skagen bliver vist ikke lige til så meget for mit vedkommende. Jeg har
først læst om det her på gruppen for nogle dage siden Jeg har
egentlig andre planer for weekenden, og bør nok også lige køre med MC
klub først men træf, det skal da prøves

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Freddy Lang

Dato : 07-07-04 16:24

Anna wrote:
> Subject: Re: Wooooohoooo: MC køb
> From: "\"Freddy Lang\"" <zierra@[FJERNDETTE]mail.dk>
> Newsgroups: dk.fritid.motorcykel
> Date: Tue, 6 Jul 2004 23:20:43 +0200

> Takker Tager det som en kompliment - men måske mangler der bare
> piger her omkring

Jamen, det var skam også en kompliment.
Derudover er der i det hele taget for få piger, som kører motorcykel.

> [...]
> først læst om det her på gruppen for nogle dage siden Jeg har
> egentlig andre planer for weekenden, og bør nok også lige køre med MC

Ligesom Jacob tror jeg da også sagtens vi kunne finde en plads til dig i
vores lejr. Der er forøvrigt også et temmelig stort feminint indslag i år.
Som Jacob også skriver, så er TPT det helt rigtige træf at tage til.
Hvis du er interesseret i at kigge et smut forbi Skagen, må du endelig gi'
lyd fra dig. Vi kører godt nok allerede i morgen, så jeg får nok ikke
tjekket ret meget mere mail inden vi tager afsted. Men du kan finde mit
nummer på følgende link: http://www.mc-vollekanne.dk/kontakt.asp
Så kan du altid "råbe højt", hvis du skulle få lyst.

--
Freddy
SV-R

Fra : Anna

Dato : 07-07-04 18:44

"Freddy Lang" <zierra@[FJERNDETTE]mail.dk> wrote:

> [...]
> nummer på følgende link: http://www.mc-vollekanne.dk/kontakt.asp
> Så kan du altid "råbe højt", hvis du skulle få lyst.

Tak for tilbudet Det ku da helt sikkert være helt vildt sjovt... Jeg
skal lige overveje det og vende tilbage - der er jo ikk ligefrem så
mange dage tilbage.

/Anna
--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-07-04 09:15

notworking@mail.dk (Anna) writes:

> Takker Tager det som en kompliment - men måske mangler der bare
> piger her omkring

Det kan du også roligt gøre, men ja - her mangler desværre også nogle
piger :-\

> [...]
> først læst om det her på gruppen for nogle dage siden Jeg har
> egentlig andre planer for weekenden, og bør nok også lige køre med MC

Det er ikke nogen nødvendighed at køre med en klub. Mange her fra DFM
tager skam afsted uden at være medlem af en klub. Sidste år boede vi
en del fra DFM og PMC sammen. Du skal være velkommen til også at dukke
op med et telt i den lejr vi laver i år.

Send mig en mail, hvis du vil have et mobilnummer, så du kan finde os.

Hvis du mener at det med træf skal prøves, så er TPT altså det største
du kan komme til her i landet. Vi andre kører helt fra København for
at komme til det.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Anna

Dato : 07-07-04 18:44

Hej igen

Det lyder godt - jeg vil lige overveje det Det er lidt sent at det
bliver en mulighed, men jeg vil i hvert fald overveje det. Det lyder til
at blive rigtig sjovt.

/anna
--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-07-04 22:59

notworking@mail.dk (Anna) writes:

> Det lyder godt - jeg vil lige overveje det Det er lidt sent at det
> bliver en mulighed, men jeg vil i hvert fald overveje det. Det lyder til
> at blive rigtig sjovt.

Vi er i hvert fald nogle der skal gøres vores bedste for at det bliver
sjovt

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*