Overnatning i Tyskland på Pension ??
Fra : Jan

Dato : 18-06-04 12:00

Hejsa

Hvad koster det typisk for en familie på 2 voksne og 2 børn, at få en
overnatning på en pension i Tyskland på ved mod Østrig ????

Mvh

Jan

Fra : Jimmy

Dato : 18-06-04 21:01

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvad koster det typisk for en familie på 2 voksne og 2 børn, at få en
> overnatning på en pension i Tyskland på ved mod Østrig ????

Hej Jan.

Dette er kun et forslag, men har du overvejet at overnatte på en Gaststätte?
Jeg har hørt, at det skulle være overkommelige priser.
Og så spiser man bare godt.
Har selv opholdt mig på en Gaststätte i Hamwarde for mange år siden, og vi
havde en god oplevelse.
Det var dog kun et endagsvisit, så vi overnattede ikke.

Mvh. /J.

Fra : Jan

Dato : 19-06-04 08:32

Hvad er forskelligen på Gasthof, zimmefrei, Pension og så Gaststätte - og
hvad koster det typisk for en familie på 4.

Jan

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 19-06-04 08:55

> Hvad er forskelligen på Gasthof, zimmefrei, Pension og så Gaststätte - og
> hvad koster det typisk for en familie på 4.

Hvis du holder dig til små-byer langs motorvejen, vil jeg mene du skal regne
med op til ca. 50-60 euro for et familierum.

Hvis du bevæger dig ind til turist-områder stiger prisen.

mvh
Bendt

Fra : ole holte

Dato : 19-06-04 09:43

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvad koster det typisk for en familie på 2 voksne og 2 børn, at få en
> overnatning på en pension i Tyskland på ved mod Østrig ????

Det kan du se her endda på svensk download kort og priser

http://www.linksundrechts.com/
http://www.linksundrechts.com/docs/schweden/s.htm
http://www.autobahn-online.de/