Rengøring af pander.
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 18-06-04 11:07

Hejsa gruppe!!

Jeg vil gerne have hjælp til at rengøre min pander. Jeg har 2 scanpander der
bestemt ikke er pæne mere (har lige købt en ny, hvordan holder jeg den pæn).
Hvordan får jeg dem rigtig pæne igen?
Så har jeg en tefalpande der ikke er så slem igen, men heller ikke er få
pæn, hvordan rengøre jeg den?

--
Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 18-06-04 21:47

"Heidi Bojsen" <Heidi.bojsende@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> bestemt ikke er pæne mere (har lige købt en ny, hvordan holder jeg den

Hvis det kun er på ydersiden: smør et godt lag brun sæbe på, pak dem ind i
en plasticpose og lad den stå et døgns tid eller så og skrub så med en blød
nylonsvamp. Jeg ved ikke om det kan bruges på "indersiden" af panden - kunne
forestille mig at sæben måske ville ødelægge slip-letbelægningen.

Hilsen Mads

Fra : Thïngmand

Dato : 21-06-04 08:20

Du kan rengøre dem med en ståluldssvamp - men selvom de selv anbefaler det,
bliver panderne i hvert fald ikke bedre slip-let af det! Hvis du ikke har
taget din nye pande i brug, så skynd dig at bytte den til en Gastrolux i
stedet - dem er jeg i hvert fald gået over til...

--
Thïngmand

..·´¯`·.¸¸.·><((((º>

Fra : Peter Kar$toft

Dato : 23-06-04 03:05

Hvis de ikke virker mere, så byt dem. Der er 10 års garanti på dem. Der er
dato stempel i bunden, så du behøver ikke engang kvittering.

Peter

--
PS. Der er "fejl" i min mail adresse

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 23-06-04 06:16

Jeg gætter på, at manglende rengøring af pander ikke er omfattet af
garantien
Peter L

"Peter Kar$toft" <peter.karstoft@privatDETTESKALVÆK.dk> skrev i en
meddelelse news:40d8e548$0$472$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...