Leje af TIG svejser
Fra : Allan

Dato : 18-06-04 09:16

Hej NG

Det er måske lidt OT, men det er vist jer der ved mest om svejsere.

Jeg ønsker at leje en TIG svejser, men har ikke kunnet finde nogen blandt de
mange udlejere på nettet. 3h udlejning har dem ikke længere på trods af at
de fremgår af deres hjemmeside.

Er der nogen der kender et firma, eller har nogle gode kontakter?

Mvh. Allan

Fra : TGD

Dato : 18-06-04 09:29

"Allan" <allan_norskSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> de fremgår af deres hjemmeside.
>
> Er der nogen der kender et firma, eller har nogle gode kontakter?

Hvor i landet ?

Fra : Allan

Dato : 18-06-04 09:37

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor i landet ?

Undskyld - på Sjælland.

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 18-06-04 11:58

Jeg ville prøve at spørge hos firmaet Electroma på Roskildevejen. De har i
hvert fald også brugt grej stående.

Mvh Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Fra : Allan

Dato : 18-06-04 15:28

"Rasmus (2600)" <rlv@LAKSdoms.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville prøve at spørge hos firmaet Electroma på Roskildevejen. De har i
> hvert fald også brugt grej stående.

Tak for tippet. Electroma havde ikke lige noget p.t. men har haft og vil
sikkert få igen. Jeg fandt dog en anden forhandler som godt ville udleje.

Mvh. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-04 10:23

> [...]
de
> mange udlejere på nettet. 3h udlejning har dem ikke længere på trods af at

Hmm er det til en bil?
Der er da intet der er så specielt at man ikke kan lave det med en alm CO2
svejser med mindre at du vil svejse i aluminium.

--
Tom

Fra : Allan

Dato : 18-06-04 10:52

> Hmm er det til en bil?
> Der er da intet der er så specielt at man ikke kan lave det med en alm CO2
> svejser med mindre at du vil svejse i aluminium.

Jeg skal svejse i rustfri 316

Fra : Rasmus

Dato : 18-06-04 11:24

CO2