Navn på "indianerfilm"?
Fra : Lasse Hansen

Dato : 18-06-04 03:46

Jeg så i de sene firsere en film på tv3, den omhandlede en dreng der vist
nok hed Tommy.
Tommy er en typisk amerikanerdreng, der bliver fundet af nogle indianere,
som hører til i en regnskov.

Filmen har lidt ala' mowglie over sig, da indianerne lærer drengen op, efter
deres normer og skikke.

Jeg kan huske en scene hvor de skal ind til et hus, hvor der hænger
telefon/strøm- kabler.
En indianer der vil kravle på ledningerne, får stød, og derved ryster indtil
han til sidst dør.

Jeg mener at drengen spilles af en lyshåret ung fyr, med krøllet hår.

Jeg kan ikke huske meget af filmen, da det er omkring 15 år siden jeg har
set den. Men er der nogen i gruppen der kan huske filmen, og være
behjælpelig med at finde titlen? Så ville jeg blive utrolig glad.

--
Lasse Hansen
- www.o-piz.dk; fordi jeg kan.

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-06-04 04:29

Lasse Hansen wrote:
> [...]
> set den. Men er der nogen i gruppen der kan huske filmen, og være
> behjælpelig med at finde titlen? Så ville jeg blive utrolig glad.

Heheh... Filmen blev efterlyst for en måneds tid siden:

http://www.imdb.com/title/tt0089087/

(Regnskovens Hemmelighed)

/David

Fra : Lasse Hansen

Dato : 18-06-04 04:53

> Heheh... Filmen blev efterlyst for en måneds tid siden:
Nu har jeg ledt efter den film i 15 år, og så svarer du på under en time,
fantastisk!

Mange tak.

Fra : -V-

Dato : 18-06-04 08:16

Lasse Hansen wrote:
> Nu har jeg ledt efter den film i 15 år, og så svarer du på under en
> time, fantastisk!

Det er såmænd ikke usædvanligt.
Det er mere det faktum, at det foregår kl halv seks om morgenen.

Very scary.
Var du i byen, David, eller er det bare fordi du skriver speciale....?

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-06-04 11:56

-V- wrote:

> Det er såmænd ikke usædvanligt.
> Det er mere det faktum, at det foregår kl halv seks om morgenen.
>
> Very scary.
> Var du i byen, David, eller er det bare fordi du skriver speciale....?

Jeg vågnede kl. 03:45 og satte mit ind til computere, efter at havde
sovet uroligt siden jeg gik i seng på et fornuftigt tidspunkt. Jeg havde
sådan en halvt-vågen-halvt-sovende-drøm om mit speciale, Totti,
Reconstruction (som jeg så i går), Danmark-Bulgarien, Samuel Barbers
"Adagio for strings" og meget andet godt... Jeg gik i seng igen ved
6-tiden tror jeg. Måske skulle jeg begynde at drikke en halv flaske
whiskey inden sengetid hver aften.

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-06-04 12:04

David Rasmussen wrote:

> Jeg vågnede kl. 03:45 og satte mit ind til computere, efter at havde

Hmm. Fejlene i denne linje åbner op for mange fortolkninger. Umiddelbart
skulle man mene at der skulle stå "mig" i stedet for "mit", og
"computeren" istedet for "computere". Men måske mangler der istedet bare
et s foran "ind"...

/David

Fra : Per Andersen

Dato : 18-06-04 09:08

jeg mener den hedder - The Damn

Fra : MJ23

Dato : 18-06-04 09:54

Er der nogen der ved hvor man kan købe den på R2?

/MJ23

Fra : Per Andersen

Dato : 19-06-04 13:52

"Dæmningen" eller "The Damn"