glasfiber
Fra : Anja-Niklas

Dato : 17-06-04 21:16

hej NG

jeg havde tænkt mig at bygge mine nye sadelasker selv, er der nogen der har
styr på hvilken type glasfiber og hvor det kan købes.

hilsen niklas

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-06-04 09:01

"Anja-Niklas" <anja-niklas@get2net.dk> wrote in message
> hej NG
>
> jeg havde tænkt mig at bygge mine nye sadelasker selv, er der nogen der
har
> styr på hvilken type glasfiber og hvor det kan købes.

Snak med http://www.hfmarine.dk/ - de har efter sigende noget af det bedste
epoxy (west systems) til at støbe selv. De kan nok også sælge dig den
rigtige glasfiber (mon ikke det bare er alm. væv i tilpas mange lag?) Husk
at få alle luftboblerne ud.

vh
Torben

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 18-06-04 08:45

Anja-Niklas wrote:

> jeg havde tænkt mig at bygge mine nye sadelasker selv, er der nogen der har
> styr på hvilken type glasfiber og hvor det kan købes.

Jeg har ikke styr på _typer_ af glasfiber, men her er lidt jeg har sakset
fra et gammelt indlæg, som måske kan være til hjælp.

Her er et link til en fyr der laver glasfiber-ting til sin golf:
http://hjem.get2net.dk/GTIweb/menufiles/index-dk.htm
(Kør ned med scrollbaren til venstre, og klik på teksten for billeder.
Bemærk billedet hvor han står på sin glasfiber-subwoofer).

Polyesteren er utroligt skidt for hjernecellerne; du skal bruge en maske
med
aktivt kulfilter (200 kr i Harald N).

Glasfibermåtte + Polyester + Hærder kan købes her:
http://www.glasfiber-center.dk/
Meget smart at hærderen mangler på online-shoppen :-/
Trods hjemmesiden har de heller ingen e-mail adresse, men hvis du klikker
"Online-kontakt", og skriver noget, bliver det sendt til dem på fax (!).
Meget automekaniker-agtigt ...
Jeg endte med at ringe til dem og sige hvad jeg ville have, og satte penge
ind på deres bankkonto: reg 3656 konto 4627477910

--
VH, Flemming Nyobe
www.dfmc.dk/flemming_nyboe