UNLOCK 3510I ?
Fra : Claus Jacobsen

Dato : 17-06-04 21:13

ER DER NOGEN HER I GRUPPEN DER KAN HJÆLPE MIG MED UNLOCK AF EN 3510I?
HAR VÆRET INDE PÅ WWW. GRATIS UNLOCK MEN DEN ER LUKKET ØV ØV HÅBER DER
SIDDER NOGEN MED EN SIDE. HVOR MAN KAN GØRE DET FRA GRATIS
M.V.H CLAUS
P.S RIGTIG GOD GRUPPE.....

Fra : MigSelv

Dato : 17-06-04 21:17

Tror du vi er døve, eller har læse problemer ??

Prøv www.helloo.dk der skulle være en mulighed.

/MigSelv

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 17-06-04 21:56

NEJ SLÆT IKKE HAVEDE GLÆM'T CAPS LOCK sorry.. tak for rådet det virkede....

Fra : Flare

Dato : 19-06-04 00:29

> ER DER NOGEN HER I GRUPPEN DER KAN HJÆLPE MIG MED UNLOCK AF EN 3510I?

Først. Drop det capslock. 2 betal en af de 1000 vis af unlockere eller gå
ind på:
http://www.uniquephones.com/unlock/dct4/

Vælg din 3510i / Denmark / (nuværende operatør) / IMEI (kan ses med: *#06#)
/

1. Sluk tlf.
2. Fjern dit sim kort
3. Tænd tlf.
4. (siger insert simcard)
Du begunder blot at intaste fx
#pw+219075740752473+1#

Husk alle # og +...
bogstavet p og w fåes ved at trykke på *-tasten hendholdsvis 3 el. 4 gange.

5. Prøv ikke mere end 3 gange. 5 gang skal telefonen oplåses med kabel.

Held og lykke.
Anders

Prøv først med at indtaste kode 1. (HUSK ALLE TEGN hvis det ikke

Fra : helloo.dk

Dato : 19-06-04 21:23

"Flare" <none@at.all> wrote in message

> Først. Drop det capslock. 2 betal en af de 1000 vis af unlockere eller gå
> ind på:
> http://www.uniquephones.com/unlock/dct4/

Har du ikke noget brugernavn og ikke ønsker at tilmelde dig eller hvis du
ikke vil benytte en udenlandsk side så findes der jo en Dansk side med en
Dansk guide på www.helloo.dk og her skal du IKKE være medlem! Og Ja det er
ganske gratis..
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Flare

Dato : 20-06-04 10:35

> [...]
> ikke vil benytte en udenlandsk side så findes der jo en Dansk side med en

Ved nu ikke lige hvor du får det med tilmelding fra. Det er bare at kører
løs.

Hvad er forøvrigt relationen mellem heloo.dk og
http://www.trycktill.com/v2/?

Jeg tror dett ikke at helloo.dk kunne finde på at nuppe deres script (ville
jo også lidt svært da det er serverside script). Kan bare ikke forstå der
ikke en nogen information om det.

Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 20-06-04 23:12

> [...]
(ville
> jo også lidt svært da det er serverside script). Kan bare ikke forstå der

DCT4 C# CALCULATOR SCRIPT
delivered by TRYCKTILL.COM
Version 1.0p for WWW.HELLOO.DK

Betyder at dette program (script) er lavet til mig! At vi er gode venner og
at jeg hjælper ham med mange andre ting er jo ikke vigtigt i denne
sammenhæng!!

Fra : Flare

Dato : 21-06-04 00:09

> Betyder at dette program (script) er lavet til mig! At vi er gode venner
og
> at jeg hjælper ham med mange andre ting er jo ikke vigtigt i denne
> sammenhæng!!

Rolig med alle de !!. Jeg spurgte på en pæn måde. Anklagede dig ikke for
noget.

Anbefaling: Moderer dit (jeres?) sprog generelt. Man føler sig ikke særlig
velkommen på jeres side når det første man får i hovdet er en sviner og hvad
man ikke skal gøre i stedet for at byde folk velkommen. Folk (kunder)
brokker sig og er dumme...Men det må man jo så håndtere i den situation.
Igen. Det er ikke en sviner bare et råd.

Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 21-06-04 02:12

> [...]
> brokker sig og er dumme...Men det må man jo så håndtere i den situation.
> Igen. Det er ikke en sviner bare et råd.

Kære Anders.
Jeg gør mit bedste, men er IKKE ret god til at formulere mig på skrift! Jeg
er ordblind, men har efterhånden lært at stave efter hukommelsen og
stavekontrol! (savner det i outlook
Grunden til jeg har gjort så meget ud af at folk ikke skal ringe til mig
ang. gratis unlock er jo fordi jeg arbejder jo ligesom så mange andre (bare
med unlock hver dag) og der er kunder som skal betjenes hele tiden. Så går
det jo ikke at hver 5 minut så ringer telefonen med en eller anden som skal
guides igennem fordi han/hun ikke kan finde ud af at læse hvad der står på
siderne. (dovenskab) Men min side skulle alligevel opdateres og her har jeg
nok alligevel taget til efterretning det du skrev! Se selv efter....
Jeg håber du kan se sagen fra min side også!
Hilsen Dan

Fra : Flare

Dato : 21-06-04 09:26

> nok alligevel taget til efterretning det du skrev! Se selv efter....
> Jeg håber du kan se sagen fra min side også!
> Hilsen Dan

Det kan jeg godt forstå. Glad for du tog det til efterretning. Nu håber jeg
at min nye E700, som jeg får i morgen, kan oplåses vha. manuel indtastning.
Ellers ved jeg godt hvor jeg går hen nu :) Fortsat god dag.

Anders

Fra : Jens Ole

Dato : 13-07-04 21:19

http://www.brunehumor.dk/unlock/index.php