Sapphire RADEON 9000 Atlantis Pro
Fra : Jan Jensen

Dato : 17-06-04 19:31

jeg har købt mig et sådant kort....
har efter møje og besvær fået det til at virke på mine 2 første partioner
98se og win 2000 pro.
men kan ikke få det til at virke ordenligt i xp pro
har prøvet de medsendte drivere, sapphires nyeste drivere, ati's nyeste
driver og endda driver fra windows update. men alle får systemet til at
fryse.
jeg køre med et epox 8k7a+ mob, 256MB apacher ddr ram pc2100,
er der nogen der har en ide til hvad det kan være af problem??

hej
Jan

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 18-06-04 06:28

Du skal fjerne alle driver fra dit gamle Nvida kort. Venligst Glenn.

Fra : Jan Jensen

Dato : 18-06-04 07:45

der er væk da jeg har lavet en ny instalation af alle partionerne..